همکاری «سیدمحمد میرزمانی» با «حاج علی انسانی»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴


در پروژه موسیقایی «آینه ها»

همکاری «سیدمحمد میرزمانی» با «حاج علی انسانی»

پروژه موسیقایی «آینه ها» بر اساس شعرهای حاج علی انسانی با آهنگسازی سیدمحمد میرزمانی برای تقدیم به پیشگاه حضرت زهرا(س) در حال آماده‌سازی است.

 

 

 

 

 

IMAGE634774355058058489راه‌نوا-پروژه موسیقایی «آینه ها» بر اساس شعرهای حاج علی انسانی با آهنگسازی سیدمحمد میرزمانی برای تقدیم به پیشگاه حضرت زهرا(س) در حال آماده‌سازی است.

 

سید محمد میرزمانی آهنگسار که از مدتی قبل روی قطعه‌ای مذهبی کار می‌‌کرد درباره آن گفت: همچنان مشغول کار روی پروژه موسیقایی «آینه ها» هستیم که مراحل پایانی ضبط خود را پشت سر می‌گذارد. این پروژه قرار است بعد از انتشار در قالب آلبوم، اجراهای زنده ای را همراه با ارکستر بزرگ داشته باشد که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: فضای کار از حساسیت های بالایی برخوردار است و با در نظر گرفتن این نکته که فضای کلامی کار گفتگویی بین حضرت علی (ع) با همسر گرامیشان حضرت زهرا(س) براساس اشعار حاج علی انسانی از شاعران و پیرغلامان حسینی است تمام تلاش خود را انجام داده ایم که کیفیت فدای کمیت زمانی نشود از این جهت من عجله ای ندارم که این پروژه حتما در ایام فاطمیه امسال رونمایی شود.

 

مدیر کل اسبق دفتر موسیقی وزارت ارشاد بیان کرد: رویکردی که برای این پوئم سمفونی مدنظرم قرار داده ام تلاش برای ارائه مجموعه ای یک دست و روان است و دوست دارم علاوه بر نحوه آهنگسازی، در اشعار نیز قطعاتی یک دست و یکرنگ داشته باشیم. به هر ترتیب امیدوارم این پوئم سفمونی که تلاش زیادی برای آن انجام گرفته بتواند اثر شاخص و با کیفیتی درباره شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

 

میرزمانی درباره تاریخ دقیق انتشار این اثر موسیقایی گفت: طبیعتا این آرزوی قلبی من بود که بتوانم در ایام فاطمیه پیش رو از پروژه رونمایی کنم اما چون حساسیت کار بالاست و من دوست دارم کاری که به محضر حضرت زهرا (س) هدیه خواهد شد از بهترین کیفیت برخوردار باشد از این جهت تاریخ دقیقی را برای انتشار اعلام نمی کنم اما به قطع یقین کار تا چند هفته دیگر آماده نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

منبع: مهر

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...