هیئت داوران بخش نماهنگ جشنواره ضد استکباری طبس معرفی شد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵


هیئت داوران بخش نماهنگ جشنواره ضد استکباری طبس معرفی شد

دبیرخانه دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس، اسامی داوران بخش نماهنگ این جشنواره را اعلام کرد.

 

داوران

راه‌نوا- آقایان سید محمود رضوی، محمدحسین بدری و  علیرضا ملوندی داوری ۲۰ اثر راه یافته به جشنواره طبس را بر عهده دارند که رزومه آن ها در ادامه این خبر آمده است.

 

سید محمود رضوی

سید محمود رضوی در سال ۱۳۵۹در مشهد متولد شد و نام او بیش تر با تهیه کنندگی سینما و تلویزیون عجین شده است. او افزون بر این که مجری طرح  و سرمایه گذار فیلم درباره الی بوده، تهیه کنندگی فیلم های خانه‌ای در خیابان چهل‌ و یکم،  دلبری ،  سیانور ، معراجی ها ،دهلیز را نیز بر عهده داشته است.

 

محمدحسین بدری

وی متولد ۱۳۵۷ تهران، فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق و فعال رسانه‌ای؛ وی علاوه بر سردبیری نشریات مهرنو، داستان و عصر جدید، دبیر فرهنگی چند خبرگزاری و روزنامه نیز بوده است. داوری در دوره دوم جشنواره فیلم عمار و تدریس روزنامه‌نگاری نیز از دیگر بخش‌های کارنامه فعالیت‌های بدری است.

 

علیرضا ملوندی

علیرضا ملوندی، متولد ۱۳۶۷، کارشناس ارشد الهیات، فعال فرهنگی رسانه ای و دبیر سرویس فرهنگی خبرگزاری نسیم و همچنین سوابقی از جلمه دبیر تحریریه برنامه تلویزیونی شابک، دبیر ماهنامه اندیشه تراز، دبیر فرهنگی پایگاه خبری سراج، کارشناس اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان بسیج هنرمندان، مشاور اجرایی جشنواره فروغ ابدیت، کارشناس محتوایی جشنواره تئاتر مقاومت را در کارنامه داشته است.

 

دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس روزهای ۲۵ ،۲۶ و ۲۷ مردادماه در تالار اندیشه‌ی حوزه‌ی هنری برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: اختصاصی «راه‌نوا»

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...