داوران بخش نماهنگ ششمین جشنواره «عمار» معرفی شدند
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴


داوران بخش نماهنگ ششمین جشنواره «عمار» معرفی شدند

محمد گلریز، امیر مهدی پوروزیری و محسن صفایی به عنوان داوران بخش نماهنگ ششمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» معرفی شدند.

 

 

 

 

1727376راه‌نوا- محمد گلریز، امیر مهدی پوروزیری و محسن صفایی به عنوان داوران بخش نماهنگ ششمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» معرفی شدند که حدود یک هفته است مشغول بررسی آثار هستند.

 

جلسه داوری به زودی برگزار خواهد شد و برگزیده ها در روز افتتاحیه ششمین دوره از جشنواره مردمی فیلم «عمار» در هشتم دی ماه برگزار می شود.

 

محمد گلریز

محمد گلریز متولد ۱۳۲۵ تهران و از خوانندگان موسیقی سنتی ایران است. این خواننده انقلابی در سال‌های انقلاب به صورت مشترک با احمدعلی راغب و حمید سبزواری، سرودهای بسیاری را برای آرمان‌های انقلاب اسلامی اجرا کرده است. از شاخص‌ترین آثار وی، می‌توان سروده‌های «خجسته باد این پیروزی»، «برخیزید»، «بانگ آزادی»، «شقایق های پرپر»، «راه رجا»، «نغمه توحید» و «وحدت مسلمانان» نام برد. حاصل کار این خواننده‌ انقلابی تاکنون ۱۵۰۰ سرود، آهنک و مرثیه بوده است.

 

امیر مهدی پوروزیری

پوروزیری متولد ۱۳۵۶ کرمان، فیلم‌نامه‌نویس، مستندساز و فارغ‌التحصیل کارگردانی از دانشکده صداوسیما است. وی با نویسندگی فیلم داستانی «رو به‌ قبله» توانست رتبه اول بخش فیلمنامه چهارمین دوره جشنواره «عمار» را از آن خود کند. از جمله آثار او می‌توان به مستندهای «جنوب از آفریقای جنوبی»، «افغانستان سرزمین سوخته» و همچنین ساخت تیزرهایی از جمله تیزر اصلی بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر، تیزر بخش بیداری اسلامی بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر و تیزر اصلی جشنواره سینمای جوان اشاره کرد. پوروزیری با نویسندگی فیلم داستانی «رو به‌ قبله» توانست رتبه اول بخش فیلمنامه چهارمین دوره جشنواره «عمار» را از آن خود کند که اثر داستانی در اکران‌های مردمی جشنواره نیز توانست عنوان یکی از چند فیلم پرمخاطب دوره چهارم جشنواره را کسب کند.

 

محسن صفایی

محسن صفایی متولد۱۳۶۴ کاشان و فارغ‌التحصیل رشته جامعه‌شناسی است. از مسئولیت‌های او می‌توان به عضویت در شورای سردبیری سایت تخصصی «علوم اجتماعی اسلامی ایرانی»، مسئول واحد موسیقی «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» و دبیر اجرایی اولین جشنواره شعر و موسیقی ضد استکباری «طبس» اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...