بخش نماهنگ جشنواره عمار داوری می‌شود
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳


باحضور احمدعلی راغب، مهدی نقویان و محسن صفایی‌فرد

بخش نماهنگ جشنواره عمار داوری می‌شود

اعضای هیئت داوران بخش نماهنگ پنجمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار مشخص شد. اولین نشست این هیئت داوران، شنبه شب در دفتر مطالعات جبهه‌ی فرهنگی انقلاب سلامی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

213راه‌نوا- اعضای هیئت داوران بخش نماهنگ پنجمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار مشخص شد.

 

اولین نشست  هیئت داوران بخش نماهنگ پنجمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار، شنبه شب در دفتر مطالعات جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

این نشست با حضور آقایان «احمد علی راغب»، «مهدی نقویان» و «محسن صفایی‌فرد» تشکیل خواهد شد.

 

«احمدعلی راغب» سال 1323 در بندر انزلی متولد شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1342 آغاز کرده و در ارکستر فرهنگ و هنر گیلان و رادیو گیلان به فعالیت پرداخته است. نغمه توحید، نغمه اتحاد، مارش حرکت، سرود خوش‌آمدی امام، سرود بانگ آزادی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، جانبازان، خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دارد، آمریکا ننگ به نیرنگ تو و… تنها گوشه‌ای از آثار ماندگار وی هستند.

 

 «مهدی نقویان» در سال 1361 در شهر بابل متولد شده و در مقطع کارشناسی در رشته‌ی کارگردانی «دانشکده‌ی صداوسیما» تحصیل کرده است. او از همان دوران دانشجویی به واسطه‌ی برادرش با «موسسه‌ی روایت فتح» آشنا و در همانجا مشغول به کار شده و طی چند سال اخیر با ساخت سه مستند «نگهبان آراء»، «انتخاب 10» و «گاو خشمگین» و دو نماهنگ داستانی با نام‌های «بابا خون داد» و «گرم‌ترین روز زمستان» موفق به دریافت 4 فانوس از جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار و یک تقدیر نامه شده است.

 

«محسن صفایی فرد»، پژوهشگر موسیقی و مسئول باشگاه ترانه و موسیقی راه، که فعالیت هایی از قبیل؛ عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره فیلم عمّار و دبیر اوّلین جشنواره شعر و موسیقی ضد استکباری طبس را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

 

پنجمین دوره‌ی جشنواره فیلم مردمی عمار، از تاریخ 9 تا 19 دی ماه در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...