حضور خوانندگان ضدآمریکایی در همایش «افق نو»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴


نادر طالب‌زاده خبر داد:

حضور خوانندگان ضدآمریکایی در همایش «افق نو»

طالب زاده، دبیر همایش افق نو، از حضور «امیر سلیمان» و «علی داگلاس نیومن» هنرمندان آمریکایی، آمریکاستیز در این همایش خبر داد.

 

 

 

 

talebzadeراه‌نوا- نادر طالب زاده در نشست خبری سومین همایش بین المللی «افق نو» گفت: برای این دوره از همایش جمعی از سیاه پوستان ساکن کشور آمریکا را دعوت کرده ایم تا در این همایش حضور پیدا کنند. زیرا این قشر از مردم آمریکا همیشه حرف و سخنان مهمی را گفتن دارند.

 

 نکته دیگر اینکه میهمانان دعوت شده برای حضور در این همایش سه روزه پس از حضور در دانشگاه‌ها در سفری ۲ هفته ای به سراسر کشور با مردم و جوانان سایر نقاط ایران هم گفتگو و مباحثه خواهند داشت. در حقیقت در این برنامه ها و سفرهای پیش روی، فرم خالص دیپلماسی عمومی بین مردم دو کشور را شاهد خواهیم بود.

 

دبیر سومین همایش بین المللی «افق نو» گفت: ایده شکل گیری و برگزاری سومین جشنواره افق نو با تمرکز بر خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان به دنبال ساخت مستندی پیرامون همین موضوع توسط خانم مرضیه هاشمی (ملانی فرانکلین)  مستند ساز بود.

 

دبیر سومین همایش بین المللی افق نو یادآور شد: این روندی را که در برگزاری کنفرانس افق نو آغاز شده ایم در آینده نیز به همین صورت ادامه خواهیم داد. همچنین پیرامون این موضوع ۷ جلد کتاب نوشته شده که رونمایی می شود. در ضمن ۲۷ عنوان مقاله نیز نگارش شده که در آینده نزدیگ رونمایی می شود.

 

طالب زاده گفت: این کنفرانس صرفا به صورت برگزاری یک همایش نخواهد بود و در راه برگزاری آن از چند هنرمند و خواننده نیز بهره خواهیم برد. از جمله این هنرمندان می توان به «امیر سلیمان» و «علی داگلاس نیومن» نیز اشاره کرد که در این کنفرانس حضور خواهند داشت. بر این اساس که اشعار آنها ترجمه شده و در همایش ارائه خواهد شد.

 

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر اینکه ۲ گروه فیلمسازی هم در میان مهمانان وجود دارد که اقدام به ساخت فیلم و فیلمبرداری نیز خواهند کرد. در حوزه اطلاع رسانی هم چند وقت پیش وقتی روزنامه دیلی تلگراف خبری را پیرامون کنفرانس افق نو در یکی از صفحه های خود منتشر کرد صدها سایت مربوط به سیاه پوستان نیز این خبر و برگزاری این کنفرانس را اطلاع رسانی کردند. حتی در این سایت های مربوط به سیاه پوستان آمریکایی شاهد هستیم که نقل قول های مقام معظم رهبری پیرامون نحوه رفتار و برخورد نیروهای پلیس آمریکایی با سیاه پوستان درج شده و انتشار پیدا کرده است.

 

او گفت: مقام معظم رهبری هم در سخنان خود فرموده بودند که رفتار پلیس آمریکا با سیاه پوستان شبیه همان رفتار داعش با مردم عراق و سوریه است. بر این اساس این سخن رهبری هم الهام بخش ما برای برگزاری این دوره از کنفرانس افق نو است.

 

طالب زاده در پایان گفت: ما در دبیرخانه برگزاری کنفرانس افق نو قصد داریم تا در ۴ ماه آینده کنفرانس بعدی با عنوان تهدید هسته ای کیست را برگزار کنیم.

 

سومین همایش بین المللی “افق نو” با تمرکز بر خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان امروز در سالن همایش های صدا و سیما افتتاح می شود.

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...