با دست بسته هم می‌توان مقاومت کرد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴


میلاد عرفان‌پور:

با دست بسته هم می‌توان مقاومت کرد

این شاعر کشورمان گفت: ما هم صحبت مقام معظم رهبری را تکرار می‌کنیم و می‌گوییم به مذاکرات خوش‌بین نیستیم؛ به خصوص در شرایط فعلی که مذاکرات زیر شبح تهدید قرار گرفته است.

 

 

 

 

677458_587راه‌نوا- میلاد عرفانپور گفت: مسئله ایران و آمریکا همان مسئله مقابله حق و باطل است که در طول تاریخ همیشه وجود داشته و پایان پذیر نیست. به عبارت دیگر نبرد ما با آمریکا تنها بر سر یک یا دو مسئله نیست؛ چرا که آمریکا با اعتقادات و فرهنگ تشیع و ظلم ستیزی ما مشکل دارد و می خواهد این اعتقادات را از ریشه مورد هدف قرار دهد.

 

وی ادامه داد: آمریکا از سنگر مذاکرات یا هر سنگر دیگری که وارد می شود دشمنی و خوی درندگی خود را دارد و قطعا از آنها کوتاه نمی آید؛ از این رو ما هم صحبت مقام معظم رهبری را تکرار می کنیم و می گوییم به مذاکرات خوش بین نیستیم؛ به خصوص به شرایط فعلی که مذاکرات زیر شبح تهدید قرار گرفته و هر روز با زیاده خواهی تازه ای از سوی آمریکا رو به رو هستیم.

 

این شاعر کشورمان با بیان اینکه در متن توافق نامه ژنو و لوزان ما امتیازات زیادی دادیم ولی در عوض امتیاز کمی را از طرف مقابل گرفتیم، اظهار داشت: با این حال آمریکا به اینها نیز رضایت نداده و می خواهد امتیازات بیشتری را از ما بگیرد و قطعا هر چقدر ما از اعتقادات مان کوتاه بیایم دشمنان مان گستاخ تر شده بی مهاباتر ما را مورد هجمه قرار می دهند.

 

عرفانپور افزود: به تیم مذاکره کننده و دولت توصیه می کنم که دیپلماسی و مقاومت ما در برابر آمریکا مطابق با نهضت امام خمینی (ره) و شهیدان باشد؛ چرا که امام و شهدا به هیچ وجه حاضر نبودند عزت کشور را از زیرپا بگذارند؛ بلکه غیرتمندانه جلوی دشمن ایستادند و هیچ ترسی غیر از خدا به دلشان راه ندادند؛ از این رو اگر ایمان مان را قوی کنیم می بینیم که همان طور که در طول تاریخ تحریم مسلمانان در شعب ابی طالب نتیجه نداد و اسلام روز به روز بالنده تر شد؛ ما نیز به نتیجه خواهیم رسید.

 

وی در همین زمینه افزود: سابقه انقلاب اسلامی نشان می دهد که تحریم و تحت فشار قرار دادن ملت ایران همیشه نتیجه عکس داده و اگر ما به توان داخلی توجه کنیم و چشم به دست دشمنان نداشته قطعا می توانیم این بحران ها را از پیش رو برداشته و آینده روشنی داشته باشیم.

 

این شاعر کشورمان با اشاره به تشییع  207 شهید تازه تفحص شده گفت: به نظرم تشییع این شهدا برای ما و مسئولان نشانه ای است تا بدانیم با دست بسته هم می توان مقاومت کرد و با شرایط تحریم هم می توان عزتمدانه ایستاد.

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...