«فصل شیدایی لیلا‌ها»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳


رونمایی از کتاب صوتی؛

«فصل شیدایی لیلا‌ها»

کتاب صوتی"فصل شیدایی لیلا‌ها" که روایت هفت راوی است از حرکت حضرت حسین (ع)، چه در کنار و چه در مقابل؛ با به کار بستن همه امکانات مدیوم کتاب گویا، تلاش کرده تا تصویری شنیدنی و روایتی دیدنی را در اختیار مخاطب بگذارد. این کتاب صوتی با آهنگسازی و تنظیم مهدی زارع و با صدا و روایت مصطفی رحماندوست، شاهین علایی‌نژاد، احسان چریکی، غلامحسین مراقبی، غلام بابوته و مسعود میرزایی منتشر شده است.

 

 

 

 

IMG14033220راه‌نوا- و ما هفت تن بودیم، برای برافروختن، برنشاندن و سوختن در میان آتشی تا به ابد فروزان. هفت نفر از هزاران. از آن آتشگاه، ققنوسانی تا ملکوت پرگشودند و خاکسترانی تا به همیشه تاریخ نفرین شده ماندند که امروز، ما هفت تن، ققنوس و خاکستر، با‌‌ همان دستار و کردار، طنین هزارباره و نامکرر آن واقعه بزرگ را به روایت نشسته‌­ایم که:

 

مظلمه خون کیست این همه کشتار‌ها

چیستی‌ای ملک ری

فتنه­‌گری تا به کی

این همه مفتی و شیخ

این همه قاضی شریح

چند برادر کشی

لذت کافرکشی

بغض قلم را شکست

آتش باور کشی

“کیست که عبرت برد زین همه تکرار‌ها

 

 

نوین کتاب گویا، در آستانه اربعین، آیین رونمایی از کتاب سخنگوی «فصل شیدایی لیلا‌ها» اثر سید علی شجاعی را برگزار می‌کند.

این کتاب صوتی با آهنگسازی و تنظیم مهدی زارع و با صدا و روایت مصطفی رحماندوست، شاهین علایی‌نژاد، احسان چریکی، غلامحسین مراقبی، غلام بابوته و مسعود میرزایی منتشر شده است.

 

کتاب صوتی”فصل شیدایی لیلا‌ها” که روایت هفت راوی است از حرکت حضرت حسین (ع)، چه در کنار و چه در مقابل؛ با به کار بستن همه امکانات مدیوم کتاب گویا، تلاش کرده تا تصویری شنیدنی و روایتی دیدنی را در اختیار مخاطب بگذارد.

 

این مراسم با حضور رضا امیرخانی، ساعد باقری، بهزاد بهزادپور، سهیل محمودی، مریم مه نگار؛ و نویسنده و آهنگساز و راویان اثر؛ روز چهارشنبه 19 آذر از ساعت 16 الی 18 در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار می‌­شود.

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...