اجرای ترانه‌ی «من زنده‌ام» توسط سید حمزه موسوی
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳


در اختتامیه اولین مسابقه کتاب و زندگی

اجرای ترانه‌ی «من زنده‌ام» توسط سید حمزه موسوی

در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقه کتاب و زندگی، سیدحمزه موسوی ترانه «من زنده‌ام» را اجرا می‌کند.

 

 

 

 

Untitled-15راه‌نوا-  در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقه کتاب و زندگی که با حضور حدادعادل، احمد مسجدجامعی، لوریس چکناواریان، علی محمد مودب و جمعی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد، از برگزیدگان مسابقه رباعی «من زنده‌ام» تجلیل خواهد شد.

 

در بیانیه هئیت داوران مسابقه رباعی من زنده ام آمده است: هیئت داوران مسابقه رباعی «من زنده ام» پس از بررسی و ارزیابی دقیق 410 رباعی از 70 شاعر، در کمال خرسندی و با سپاس و تشکر از استقبال کم‌نظیر شاعران ارجمند میهن اسلامی از این مسابقه و ضمن تقدیر از قاطبه شرکت کنندگان، اسامی 17 نفر از برگزیدگان مسابقه که توانسته‌اند رتبه برتر را به خود اختصاص دهند را اعلام می کند.

 

علیرضا قزوه نیز در مراسم رونمایی از کتاب صوتی «من زنده‌ام» با اشاره به این مطلب که در برخی اشعار شاعران شاهد ذکر نام نویسنده کتاب خانم معصومه آباد هم بودیم، گفت: کتاب «من زنده‌ام» نماینده یک نسل است آن هم نسلی که برای زندگی و انقلاب مقاومت کرده و کار بزرگی انجام داده است. به همین منظور در فراخوان شعر رباعی «من زنده‌ام» به خاطر این که خانم آباد در آن زمان 17 سال بیشتر نداشتند 17 نفر را برگزیده و جوایزی را اهدا کرده است.

 

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری ادامه داد:‌ برپایی مسابقه شعر رباعی «من زنده‌ام» در واقع یک مانور ادبی بود یعنی گاهی اوقات انسان توانش را در یک مانور نظامی به نمایش می‌گذارد اما بنده دیدم که بچه‌های این نسل توانستند اتفاق زیبایی را در مانور ادبی رقم بزنند. لازم به ذکر است سه شنبه 5 اسفند ماه از ساعت 15 مراسم اختتامیه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

 

همچنین مراسم رونمایی از اثر جدید سیدحمزه موسوی با نام «من زنده‌ام»، ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه در تالار اندیشه ی حوزه هنری با اجرای زنده‌ی این خواننده برگزار خواهد شد.

 

در این مراسم حامد زمانی نیز به اجرای قطعاتی خواهد پرداخت.

 

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...