فراخوان نخستین جشنواره سرود «آوای شقایق» منتشر شد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵


در راستای کنگره ملی 2300 شهید خمینی‌شهر؛

فراخوان نخستین جشنواره سرود «آوای شقایق» منتشر شد

کنگره سرداران و دو هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان خمینی شهر فراخوان نخستین جشنواره سرود را با عنوان «آوای شقایق» منتشر کرد.
 
۷۳۰۰۹۶۸۱۲راه‌نوا – کنگره سرداران و دو هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان خمینی شهر فراخوان نخستین جشنواره سرود را با عنوان «آوای شقایق» منتشر کرد.
 

اسماعیل ملک پور عضو شواری هنری کنگره ملی ۲۳۰۰ شهید خمینی شهر گفت: کنگره شهدای شهرستان خمینی شهر به منظور شناسایی استعدادهای هنری، ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری، تقویت روحیه نشاط و شادابی و نیز معرفی ظرفیت های موجود و بسیار ارزشمند، در نظر دارد به صورتی کاملاً متفاوت برای اولین بار در شهرستان خمینی شهر جشنواره سرود «آوای شقایق» را برگزار کند.

وی افزود: این جشنواره ویژه پایگاه های بسیج، کانون های فرهنگی، مدارس و مراکز فعال با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش، ستاد اقامه نماز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان برگزار می گردد.

ملک پور در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره نیز تصریح کرد: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته سرود، حضور پر نشاط‌تر جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های گروهی مانند رشته هنری سرود و هنرهای آوایی، ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر سرود فعال در شهرستان خمینی شهر، ترغیب و تشویق مربیان سرود به منظور کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در هنرهای گروهی و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های هنری موجود در شهرستان از جمله اهداف برگزای این جشنواره است.

عضو شورای هنری کنگره شهدای خمینی شهر ادامه داد: این جشنواره در دور بخش برادران  و خواهران زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: گروه های سرود می بایست حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهرماه با مراجعه به دبیرخانه جشنواره واقع در خمینی شهر، بلوار دانشجو، مسجد النبی (ص) (هفتصد دستگاه)، فرم ثبت نام مورد نظر را پر کرده و آن را تحویل دبیرخانه جشنواره دهند و آثار خود را در قالبCD یا DVD با موضوع آزاد به دبیرخانه جشنواره واقع در خمینی شهر، بلوار دانشجو، مسجد النبی (ص) (هفتصد دستگاه) تحویل دهند.

یادآور می شود، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانند با شماره های ۰۹۱۳۱۱۲۷۶۱۵-۰۹۱۳۲۸۶۲۲۳۹-    تماس حاصل نمایند.۳۳۶۰۱۹۱

منبع : حلقه وصل

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...