دست به تولیدات فرهنگی بیشتری خواهیم زد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵


واکنش خانه موسيقي بسيج بعد از پيام تشكر رهبری

دست به تولیدات فرهنگی بیشتری خواهیم زد

چند روز پیش دقـايقي پس از پخش نمـاهنگ «ارغوان»، پيـامي از طـريق دفتر مقام معظم رهبري به عـوامل و سازنـدگان اين نمـاهنگ اعلام شد.

 

 

 

 

 

 

۱۶۵۲۶۲۲_۱۵۱راه‌نوا- سید محمد حسین میری، مدیر خانه موسیقی بسیج در خصوص پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از نماهنگ «ارغوان» می‌‌گوید: نماهنگ «ارغوان» جزو جدیدترین محصولات خانه موسیقی و سرود بسیج است که درباره شهدای مدافع حرم و فرزندان آنهاست. ما سال گذشته در نظر داشتیم که اثری را در زمینه مدافعان حرم و با توجه به خلئی که در این زمینه وجود داشت، تولید کنیم. بالاخره پس از کلی تلاش این کار را که جزو اولویت‌های خانه موسیقی بسیج بود، انجام دادیم و شکر خدا مورد توجه هم قرار گرفت. در واقع با همکاری گروه سرود نسیم قدر، دوستانمان در باشگاه فیلم سوره و به کارگردانی آقای مهدیار عقابی ایده اولیه شکل گرفت و سرود تولید شد.

 

بازخورد «ارغوان» در رسانه‌های غربی
میری در ادامه می‌‌گوید: بعد از تولید دریافتیم که این سرود به قدری قوی است و جای کار دارد که می‌توان از آن یک کلیپ خیلی خوب ساخت. شکر خدا پخش بسیار خوب و به تبع آن بازخوردهای غیرقابل وصف در رسانه‌های مختلف غربی داشت. این در حالی بود که رسانه‌های غربی از این سرود به عنوان نماهنگی که بچه‌های ایران و به خصوص دانش‌آموزان را به جنگ و داشتن روحیه‌ای جنگی تشویق می‌کند، یاد می‌کنند. به طوری که تلویزیون‌های صهیونیستی و رسانه‌های امریکایی و عربی از این نماهنگ به این عنوان یاد کرده‌اند.

 

«ارغوان» به دست مدافعان حرم رسید
میری می‌افزاید: این نماهنگ در شبکه صهیونیست‌ها هم دو بار پخش شده است. رسانه ملی و به خصوص شبکه پویا نیز در رابطه با پخش این نماهنگ ارزشی تاکنون کم نگذاشته‌اند. این سرود حتی به دست مدافعان حرم و بچه‌های جبهه سوریه نیز رسیده است. این اتفاق خیلی خوب و مهمی برای ما بود. در این نماهنگ فرزند یکی از شهدای حرم در نقش فرزند شهید بازی کرده است که همکلاسی‌هایش وارد منزلش می‌شوند و برای اینکه به او نشان دهند او تنها نبوده و راه پدرش ادامه دارد، شروع به خواندن این سرود می‌کنند. این نماهنگ با بازی امیرحسین فرزند شهید تقی ارغوانی، شهید مدافع حرم در نقش واقعی خود تولید شده است. آرزویمان شادی دل رهبر انقلاب بود.

 

به گفته میری رهبر عظیم‌الشان انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز از طریق شبکه پویا این نماهنگ را تماشا کرده بودند و بلافاصله پس از تماشا از دفتر رهبری معظم و معزز با مدیران شبکه پویا و عوامل تولید این نماهنگ تماس گرفته شد و حضرت آقا شخصاً از دست اندرکاران تولید و پخش این نماهنگ تشکر کردند. تمام امید و آرزوی قلبی ما هم این بود که این نماهنگ بتواند دل رهبری را شاد و رضایت ایشان را جلب کند. در واقع آرزویمان شادی دل رهبر انقلاب بود و شکر خدا به آرزوی قلبی‌مان نیز رسیدیم.

 

دست به تولیدات فرهنگی بیشتری خواهیم زد
سیدمحمد حسین میری، مدیر خانه موسیقی بسیج در خاتمه با اشاره به موهبت‌‌های رهبری به فعالان فرهنگی تأکید می‌کند: ان‌شاءالله با انگیزه‌ای مضاعف کاری را که در خانه موسیقی بسیج راه انداخته‌ایم، با پشتوانه و پشتکاری قوی و همت و شدت و حدت بالایی ادامه خواهیم داد تا به امید خدا در آینده‌ای نزدیک دست به تولیدات فرهنگی بیشتری بزنیم. لازم به ذکر است که نماهنگ «ارغوان» به کارگردانی مهدیار عقابی و بر اساس شعری از سید ضیاء محسنی، کاری از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری و تهیه شده در خانه موسیقی بسیج است.

 

 

 

 

 

منبع: روزنامه جوان

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...