بازسازی صحنه شهادت «صیاد شیرازی و خرازی»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳


در نماهنگ «برخیزید»

بازسازی صحنه شهادت «صیاد شیرازی و خرازی»

سرود معروف «برخیزید» که در هنگام ورود امام خمینی به بهشت زهرا اجرا شده بود، سال گذشته توسط سازمان هنری رسانه ای اوج بازخوانی شد. امسال نماهنگ آن در دست تهیه می‌باشد تا بتواند حال و هوای آن دوره را برای مخاطبان زنده کند.

 

 

 

 

13931022000347_PhotoAراه‌نوا- مهدی نقویان کارگردان نماهنگ «برخیزید» در گفت‌وگویی درباره ساخت نماهنگ این سرود گفت: فیلمنامه این نماهنگ را به گونه‌ای نوشتیم که درسه دهه می گذرد ابتدا 12بهمن ورود امام خمینی به میهن و مبارزات انقلابی، دهه شصت اعزام نیروها به جبهه و دهه هفتاد یادواره شهدا.

 

وی در ادامه تاکید کرد :برای اولین بار در سینمای ایران صحنه شهادت دو تن از سرداران شهید حسین خرازی و شهید علی صیاد شیرازی در این کلیپ بازسازی می شود. برای نمایش هر چه بهتر وقایع آن دوره صحنه ها را بازسازی کردیم و در بخش دهه 60 و 70 انجام دادیم.

 

این کلیپ به کارگردانی مهدی نقویان مراحل تولید را به اتمام رسانده است و در حال حاضر تدوین آن در حال انجام است. پیشتر مهدی نقویان با «کلیپ بابا خون داد» برنده جایزه حشنواره مردمی فیلم عمار شده بود. کلیپ «برخیزید» در ایام دهه فجر پخش خواهد شد.

 

در این کلیپ علیرضا جعفری(شهید صابر حسینی)، امیر علی‌پور (شهید خرازی)، زمانی(شهید صیادشیرازی) به ایفای نقش می پردازند.

 

سرود معروف «برخیزید» که در هنگام ورود امام خمینی به بهشت زهرا اجرا شده بود، سال گذشته توسط سازمان هنری رسانه ای اوج بازخوانی شد. امسال نماهنگ آن در دست تهیه می‌باشد تا بتواند حال و هوای آن دوره را برای مخاطبان زنده کند.

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...