رونمایی از نماهنگ «از خون جوانان وطن»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴


با صدای «علیرضا قربانی»

رونمایی از نماهنگ «از خون جوانان وطن»

محمدحسین مهدویان مستندساز درباره تازه‌ترین فعالیت‌اش گفت: اخیرا ویدئو کلیپی را کارگردانی کرده‌ام که «از خون جوانان وطن» نام دارد و با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی و تنظیم حبیب خزایی فر همراه است. این ترانه در واقع همان تیتراژ سریال «آخرین روزهای زمستان» است که با یک تنظیم جدید آن را در قالب ویدئو کلیپ ساخته‌ایم.

 

 

 

 

244622_951راه‌نوا- محمدحسین مهدویان مستندساز درباره تازه‌ترین فعالیت‌اش گفت: اخیرا ویدئو کلیپی را کارگردانی کرده‌ام که «از خون جوانان وطن» نام دارد و با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی و تنظیم حبیب خزایی فر همراه است. این ترانه در واقع همان تیتراژ سریال «آخرین روزهای زمستان» است که با یک تنظیم جدید آن را در قالب ویدئو کلیپ ساخته‌ایم.

 

وی افزود: در این مدت کاری دستم نبود و همین شد که سراغ ساخت کلیپ رفتم. «از خون جوانان وطن» شب گذشته آماده شد و خوشبختانه کار جذابی شده است. به همت مجموعه سازمان اوج قرار است این کلیپ از همه شبکه‌های تلویزیون پخش شود.

 

پخش کلیپ به مناسبت سوم خرداد

مهدویان یادآور شد: سوم خرداد هم نزدیک است و احتمالا کلیپ در همین ایام روی آنتن می‌رود. ما آن را در تهران ساخته‌ایم. ابتدای کلیپ با آدم‌های شهر که همگی موسیقی گوش می‌دهند آغاز می‌شود. سپس یک اتفاق خیالی در آن می‌افتد که به مراسم تشییع پیکر شهدا مرتبط است.

 

کارگردان «آخرین روزهای زمستان» تأکید کرد: تصویربرداری این نماهنگ یک هفته تولید کشید اما با حساب مدت زمان پیش تولید و پس تولید باید گفت برای این اثر ۵ دقیقه‌ای حدود دو ماه زمان گذاشته‌ایم. 

 

نقش چندثانیه‌ای بازیگر شهید باقری

وی تصریح کرد: این کار پروداکشن سختی داشت و تعداد زیادی هنرور در آن بودند و کار شلوغی به حساب می‌آمد. بنابراین گرچه پنج دقیقه زمان دارد اما کار پرحجمی است و ما از بازیگران تئاتر استفاده کرده‌ایم. حدود ۱۰، ۱۲ نفر از بازیگران تئاترحضور موثری در کار ما دارند. جالب اینکه مهدی زمین‌پرداز بازیگر نقش شهید باقری هم یک نقش یکی دو ثانیه‌ای در کار بازی کرده است.

 

مهدویان ادامه داد: در این کلیپ فقط صدای علیرضا قربانی را داریم و انگار مردم شهر هستند که دارند این ترانه را می‌خوانند. خوشبختانه برای ساخت این اثر گروه خیلی خوبی داشتیم و همه دوستانی که در «آخرین روزهای زمستان» بودند اینجا هم حضور داشتند.

 

به گفته مهدویان ویدئو کلیپ «از خون جوانان وطن» امروز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۹:۱۵ در طبقه ششم سازمان هنری رسانه‌ای اوج واقع در خیابان طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی رونمایی می‌شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...