همین که احساس می‌کنم مورد تایید رهبری هستم، خیالم راحت می‌شود
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳


گفتگو با «صادق آهنگران»

همین که احساس می‌کنم مورد تایید رهبری هستم، خیالم راحت می‌شود

خواننده‌ی جاودانه‌های دفاع مقدس پس از دریافت قرآن منقوش به دست‌نوشته مقام معظم رهبری گفت: من امروز با هدیه‌ای که هیچگاه دریافت آن را تصور نمی‌کردم بسیار شگفت‌زده شدم. وی با تاکید بر اینکه با دریافت این هدیه تمام خستگی‌های تمام این سال‌ها از تنم بیرون شد، گفت: همین که احساس می‌کنم مورد تایید مقام معظم رهبری هستم خیالم راحت می‌شود.

 

 

 

 

IMG09561187راه‌نوا- حاج صادق آهنگران در حاشیه جشنواره فیلم عمار که شامگاه جمعه 19 دی ماه در سینما فلسطین برگزار شد با اشاره به هنرمندانی که از وی تقدیر کردند، گفت: من از همه عزیزانی که محبت خود را به من نشان دادند ممنون هستم البته این تقدیر در واقع از آرمان و ارزش های دفاع مقدس بود.

 

وی با اشاره به این مراسم پاسداشت اضافه کرد: این جشنواره نشان می دهد که دست اندرکاران آن و همچنین فیلمسازان در حوزه مسایل انقلابی پای کار هستند و چون من جزو این جمع هستم به این دلیل مرا مورد محبت خود قرار دادند.

 

خواننده قطعه «با نوای کاروان» با اشاره به آینده فیلمسازان جشنواره مردمی عمار بیان کرد: من آینده این جشنواره را بسیار درخشان می دانم چون امسال پنجمین دوره آن بود و من که مسئول اکران ها بودم گستردگی آنها را می دیدم که حدود 5 هزار اکران داشتند.

 

این مداح اهل بیت اضافه کرد: این جشنواره بستری شده است که بچه های انقلابی و ارزشی در مسیر لازم حرکت کنند و کارهای خود را ارائه دهند چون تلویزیون با این گستردگی نمی تواند این آثار و فیلم ها را نمایش دهد.

 

آهنگران که در این مراسم، قرآنی مزین به دست خط رهبر معظم انقلاب دریافت کرد در پایان سخنان خود در این باره گفت: این هدیه مرا بسیار شگفت زده و البته خوشحال کرد و احساس کردم کارم در این سال ها مورد تایید و اثرگذار بوده است.

 

IMG09562878

 

خواننده‌ی جاودانه‌های دفاع مقدس پس از دریافت قرآن منقوش به دست‌نوشته مقام معظم رهبری گفت: من امروز با هدیه‌ای که هیچگاه دریافت آن را تصور نمی‌کردم بسیار شگفت‌زده شدم.

 

وی با تاکید بر اینکه با دریافت این هدیه تمام خستگی‌های تمام این سال‌ها از تنم بیرون شد، گفت: همین که احساس می‌کنم مورد تایید مقام معظم رهبری هستم خیالم راحت می‌شود.

 

آهنگران ادامه داد: این هدیه نشان از توجه حضرت آقا به هنر است و بیانگر حساسیت ایشان نسبت به شعر، هنر و مداحی و دقت و رصد ایشان نسبت به همه اتفاقات است.

 

آهنگران درباره علت حضور خود در این جشنواره گفت: شاید یکی از دلایلی که در این جشنواره شرکت کرده‌ام  آن باشد که متوجه شدم این گروه به آقا نزدیک‌تر است و در هیچ جناحی نیست. همچنین مقام معظم رهبری درباره این گروه صحبت‌هایی داشته‌اند و از کار آنها خوشحال بودند. من هم آمده‌ام که باری از گوشه کار این گروه بردارم و ان‌شاء‌الله تا آخر هم با آنها باشم.

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...