قطعه شنیدنی «مه هنوزم سرپام»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴


با صدای «غلام‌رضا صنعتگر»

قطعه شنیدنی «مه هنوزم سرپام»

«غلام‌رضا صنعتگر» خواننده جنوبی محجوب و محبوب موسیقی پاپ که مدتی است در بستر بیماری است، این روزها مرحله تکمیلی درمانش را سپری می کند.

 

 

 

 

Sanatgar-e1429679526996-370x326راه‌نوا-  «غلام‌رضا صنعتگر» خواننده جنوبی محجوب و محبوب موسیقی پاپ که مدتی است در بستر بیماری است، این روزها مرحله تکمیلی درمانش را سپری می کند.

 

غلام‌رضا صنعتگر، چندی پیش در گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها درباره بیماری اش توضیح داده بود: «پس از آن‌که با دعای خیر مردم و لطف خداوند، مرحله‌ی نخست شیمی‌درمان من با موفقیت سپری شد، مرحله دوم آن آغاز شده، متأسفانه بیماری به معده و کلیه وارد شده است اما امیدوارم با لطف خداوند و یاری مردم روزبه‌روز بهتر شوم و بار دیگر به اجرای برنامه برای هوادارانم بپردازم.»

 

شایان ذکر است که قطعات «عطر نرگس»، «میشه ضامنم بشی»، «سینه سرخ جنوب» و «میهنم ایران» از مهمترین آثار با صدای «غلام‌رضا صنعتگر» است که به تکرار از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

 

این هنرمند محبوب هرمزگانی مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، «راه‌نوا» آرزوی بهبودی، تندرستی و بهزیستی را برای این بزرگوار دارد.

 

قطعه شنیدنی «مه هنوزم سرپام» طی روزهای گذشته از این خواننده جنوبی در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

 

 

 دانلود

 

 

منبع: موسیقی ایرانیان

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...