اولین اثر حامد زمانی و صابر خراسانی در صحنه تئاتر + تصاویر
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳


در تئاتر «غبار»

اولین اثر حامد زمانی و صابر خراسانی در صحنه تئاتر + تصاویر

تئاتر «غبار» به سه مقطع تاریخی اشاره دارد که با محوریت موضوع فتنه، وصف حالی دارد از ظلم تاریخی وارد شده بر امیر مومنان علی (ع) و در پی آن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که از منظری نو به محتوای آن پرداخته شده است.

 

 

 

 

ghobar-605x600راه‌نوا- تئاتر «غبار» به سه مقطع تاریخی اشاره دارد که با محوریت موضوع فتنه، وصف حالی دارد از ظلم تاریخی وارد شده بر امیر مومنان علی (ع) و در پی آن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که از منظری نو به محتوای آن پرداخته شده است.

 

این اثر نمایشی به نویسندگی «انوش معظمی» و کارگردانی «محمدرضا مداحیان»، ویژه ایام فاطمیه به اجرا در آمده است.

 

صابر خراسانی در نمایش آیینی «غبار» به سرودن اشعاری در مدح مولای متقیان علی‌بن‌ابی‌طالب (علیه السلام) و همچنین حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) می‌پردازد و صحنه هجوم مردم مدینه برای گرفتن بیعت از امیرالمومنین علی(ع) را به تصویر می‌کشد.

 

حامد زمانی نیز با حضور در نمایش آیینی «غبار» فصل تازه ای از زندگی هنر خود را رقم می زند. حامد زمانی در این فیلنامه اجرای قطعاتی را در قالب نمایش برعهده دارد.

 

این نمایش آیینی با حضور بازیگران پرآوازه تئاتر و تلویزیون همچون جهانگیر الماسی، میر طاهر مظلومی، آتش تقی پور،منوچهر علیپور،سیروس کهوری نژاد حسین کشفی،یحی ایراندوست،محمد علی ساربان و حضور صابر خراسانی از ۵ تا ۲۶ اسفند هرشب از ساعت ۱۸:۱۵ در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

 

در ادامه می‌توانید گزارشی تصویری از تئاتر غبار را مشاهده نمایید.

 

925141_949   925142_310

 

 

925140_224   925137_208

 

 

 

925136_304   925134_805

 

925133_473

 

 

نظرات

    من
    یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    lm

    رضا
    یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    لوگوی جشنواره عمار رو کپی کردن

    هموطن
    چهارشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۴

    لطفا عکس بیشتر و فیلم هم از این تیاتر بذارید.

    مریم سادات
    دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فیلم نمایش رو هم بذارید خواهشا….

    مهدا سادات
    پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من شخصا 2بار این تئاتر را دیدم اما به امید دیدن و دانلود شعر های بسیار زیبا ی این تئاتر بی نظیر صفحه را باز کردم

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...