از اینکه جزئی از ایالت متحده آمریکا هستم شرمنده‌ام
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵


کیلر مایک در واکنش به قتل‌های اخیر آمریکا

از اینکه جزئی از ایالت متحده آمریکا هستم شرمنده‌ام

بعد از تیراندازی‌های پلیس آمریکا «کیلر مایک» می‌گوید: از اینکه جزئی از ایالت متحده آمریکاست شرمنده است! این رپر بیان داشت: «الان زمان این است که خشمگین شویم و کاری انجام دهیم».

 

 

 

 

۴۸۵۴۱۲۶۰٫cachedراه‌نوا- کیلر مایک علیه قتل‌های اخیر در آلتون استرلینگ و فیلاندو کاستیل علناً اعتراض کرد. این رپر در طول دیداری با ایستگاه رادیویی آتلانتا درباره قتل افراد صحبت کرد.

 

وی گفت: «من عصبانی‌ام، ناراحت و آزرده و منزجرام. این باعث شرم است که جزئی از این کشور باشی… الان زمان اینست که خشمگین شویم و کاری انجام دهیم. الان زمان آنست که جلوی این متجاوزان و این پلیس‌هایی که از قانون سوء استفاده می‌کنند را بگیریم».

 

به گزارش سایت رولینگ استون، مایک شهروندان آتلانتا و سرتاسر کشور آمریکا را نیز ترغیب کرد تا شرکت‌ها و موسسات بزرگ را که از جوامع سیاهان حمایت نمی‌کنند تحریم کنند.

 

وی گفت: «همین فردا می‌توانید به بانک بروید و بهشان بگویید «تا زمانیکه شما به عنوان یک موسسه شروع به صحبت از جانب ما کنید، من تمام پول‌هایم را می‌خواهم. و تمام پولم را به موسسات خصوصی می‌سپارم».

 

این خواننده در طول مصاحبه به این حقیقت نیز اشاره کرد که در طول تبعیض نژادی،  در جنوب آفریقا جوانان از سپردن پول‌هایشان به شرکت‌هایی همچون دلتا و کوکاکولا که از تبعیض‌نژادی و برده‌داری حمایت می‌کنند امتناع ورزیدند.

 

 

 

 

 

منبع: اختصاصی «راه‌نوا»

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...