شرایط جسمانی‌ام مساعد است/ کماکان به فعالیت‌های موسیقی‌ام ادامه می‌دهم
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴


مجید انتظامی:

شرایط جسمانی‌ام مساعد است/ کماکان به فعالیت‌های موسیقی‌ام ادامه می‌دهم

مجید انتظامی گفت: صبح امروز از بیمارستان مرخص شدم؛ در حال حاضر از لحاظ جسمی در شرایط خوبی به سر می‌برم اما تحت نظر پزشک متخصص خواهم بود.

 

 

 

 

IMG12243316راه‌نوا- مجید انتظامی صبح روز گذشته به دلیل مشکلات قلبی و گرفتگی یکی از عروق قلبش راهی بیمارستان شد اما صبح امروز از بیمارستان شهید رجایی مرخص شد.

 

این آهنگساز در گفت‌وگویی ضمن اشاره به ترخیصش از بیمارستان گفت: صبح امروز از بیمارستان مرخص شدم؛ در حال حاضر از لحاظ جسمی در شرایط خوبی به سر می‌بردم اما تحت نظر پزشک متخصص بیمارستان رجایی خواهم بود.  از دکتر پیغمبری و کادر بیمارستان شهید رجایی برای زحماتی که برایم کشیدند کمال تشکر را دارم.

 

انتظامی در خصوص فعالیت‌های اخیر موسیقایی‌اش نیز گفت: آخرین اثری که کار کرده‌ام، قطعه «پیروزی» با صدای سالار عقیلی و شعر عبدالجبار کاکایی بوده است. این اثر بیش از یک ساعت موسیقی است که بر خلاف کارهای سابقم که موسیقی محور بودند و کلام در آنها کم‌رنگ بود، بیشتر کلام محور است و کلام نقش بهتری در این اثر ایفا می‌کند.

 

وی در مورد ساختار، تنظیم و سازبندی این اثر عنوان کرد: این اثر ترکیبی از ارکستر سمفونیک و برخی سازهای موسیقی پاپ و ساز سه‌تار است که بیشتر بر اساس رپرتوار ایرانی ساخته شده است. در این اثر سعی کردم از ساختار ثقیل استفاده نکنم که برای تمام اقشار مردم قابل پذیرش‌تر باشد و با زبانی ساده‌تر اثر را ارائه داده‌ایم.

 

انتظامی ادامه داد: این اثر را بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر کرده که این‌ها پروژه‌هایی بوده که از 15 سال پیش آغاز کرده‌ام و قطعه «پیروزی» مرحله سوم این پروژه است.

 

وی در پایان گفت: کماکان به فعالیت موسیقی ادامه می‌دهم. پیشنهاد چندین فیلم برای ساخت موسیقی دارم که هنوز تصمیمی برای آنها نگرفته‌ام. همچنین برنامه داریم که قطعه «پیروزی» به خوانندگی سالار عقیلی را در آینده نزدیک نیز به اجرا بگذاریم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...