اولین نشست «نُو نوا» برگزار شد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵


پنجشنبه گذشته با حضور چهره‌های برجسته‌ی شعر و موسیقی+گزارش تصویری

اولین نشست «نُو نوا» برگزار شد

نشست اول «نو نوا»، پنجشنبه گذشته با حضور چهره‌های برجسته‌ی شعر و موسیقی برگزار شد. «نو نوا»؛ عنوان سلسله نشست‌هایی است که از این پس به صورت ماهانه به بررسی و ارزیابی موضوعی موسیقی، ترانه و سرود می پردازد. هنرمندان موج نوی موسیقی انقلاب اسلامی در این نشست‌ها تازه‌ترین آثار خود را در حضور اساتید و علاقمندان خود به بحث می‌گذارند.

 

 

%d9%86%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%a7راه‌نوا- «نو نوا»؛ عنوان سلسله نشست‌هایی است که از این پس به صورت ماهانه به بررسی و ارزیابی موضوعی موسیقی، ترانه و سرود می پردازد.

 

هنرمندان موج نوی موسیقی انقلاب اسلامی در این نشست‌ها تازه‌ترین آثار خود را در حضور اساتید و علاقمندان خود به بحث می‌گذارند.

 

نشست اول «نو نوا»، پنجشنبه گذشته با حضور چهره‌های برجسته‌ی شعر و موسیقی برگزار شد.

 

در این نشست که به موضوع «موسیقی و عاشورا» اختصاص داشت، با حضور سید محمد میرزمانی و ابوالقاسم حسینجانی‌ سازندگان آهنگ ماندگار «کربلا منتظر ماست»، تاریخ شفاهی و تحلیل فنی و محتوایی این اثر برای مخاطبان ارائه شد.

 

همچنین دو آهنگ “سید الشهدا” با صدای “محسن طاها” و “کبوترانه” با صدای “حمیدرضا استادیان”، از اعضای باشگاه خوانندگان جوان اجرا شد و توسط اساتید و داوران تحلیل و بررسی شد.

 

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این مراسم را در «راه‌نوا» مشاهده نمایید.

 

imag2753

 

imag2757

 

imag2779

 

imag2781

 

imag2863

 

imag2876

 

imag2826

 

imag2835

 

imag2855

 

imag2806

 

imag2906

 

imag2928

 

imag2932

 

imag2938

 

imag2924

 

imag2885

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...