ویدئو کلیپ جدید «ماهر زین» + دانلود
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳


به مناسبت میلاد پیامبر اعظم

ویدئو کلیپ جدید «ماهر زین» + دانلود

نشید زیبای «محمّد صلّی الله علیه و آله و سلّم» یکی از سرودهای آلبوم «مرا ببخش» ماهر زین است که به تازگی ویدئوکلیپ این نشید زیبا منتشر شده است. ماهر زین این نشید را به یکی از لهجه‌های عربی اجرا کرده است.

 

 

 

Maher_Zainراه‌نوا- ماهر زین در سال ۱۹۸۲ در لبنان به دنیا آمد. وی مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی هوافضا اخذ کرد. بعد از آنکه مدتی در صحنه موسیقی به عنوان یک تولیدکننده آثار موسیقی فعالیت کرد، ماهر به نادر خیاط  که یکی از تولیدکنندگان آثار موسیقی در صحنه موسیقی سوئد است، معرفی شد.

 

 او در بازگشت دوباره اش از نیویورک به سوئد ایمانش به اسلام بیش از پیش قوی تر شد و تصمیم گرفت که از یک تولید کننده موسیقی به یک خواننده و آهنگ ساز مذهبی تبدیل شود. نخستین الهام بخش ماهر در امر موسیقی پدرش بود، کسی که خود خواننده ای محلی در شهر مدیترانه ای طرابلس لبنان بود.

 

وی چندین ترانه‌ی زیبا در رابطه با موضوع فلسطین نیز تولید نموده که نشان دهنده‌ی توجه این خواننده به مسائل اجتماعی و مهم جهانی است و همین موضوع باعث تفاوت او با دیگر همکارانش در زمینه‌ی موسیقی شده است.

 

نشید زیبای «محمّد صلّی الله علیه و آله و سلّم» یکی از سرودهای آلبوم «مرا ببخش» ماهر زین است که به تازگی ویدئوکلیپ این نشید زیبا منتشر شده است. ماهر زین این نشید را به یکی از لهجه‌های عربی اجرا کرده است.

 

در ادامه می‌توانید این نماهنگ زیبا را مشاهده و دانلود نمایید.

 

 

دانلود

 

 

 

 

نظرات

    پرچم داعش
    چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳

    به نام خدا
    سلام
    به نظرتون این انگشتری که تو این نماهنگ نشون داده میشه همون پرچم داعش نیست؟!
    خود پرچم داعش رو روی انگشتر زدن
    قصه خیلی مشکوکه!
    لطفا در انتخاب مطالبتون دقت کنید!!!
    یاعلی
    ــــــــــــــــــــــــــــــــ
    مدیریت سایت

    سلام در ابتدا باید از این توجه و ریزبینی شما تقدیر کنم
    در ادامه…
    بله خیلی به پرچم داعش شبیه است اما این خواننده در آثاری که در طول این مدت منتشر نموده، نشان‌داده کاملا با گروه داعش مخالف است و تفکراتش با داعش تفاوت دارد. لینک‌های زیر اطلاعات مناسبی از این خواننده در اختیار شما قرار می‌دهد. و باید به این نکته نیز توجه کنیم که در اصل این گروه تروریستی داعش است که از این نماد و نشانه‌ی مقدس سوء استفاده می‌کند.

    http://matnezendegi.ir/content/486
    http://matnezendegi.ir/content/487

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...