نماهنگ‌های «میراث» و «من انقلابیم» منتشر می‌شوند
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵


تولیدات جدید «خانه موسیقی بسیج» به مناسبت ایام دهه فجر

نماهنگ‌های «میراث» و «من انقلابیم» منتشر می‌شوند

احسان غلام‌نژاد کارشناس موسیقی خانه موسیقی بسیج در مورد تولیدات جدید این مجموعه توضیح داد: در حوزه سرود تولید پنج اثر قطعی شده و دو اثر نیز در دست رای‌زنی هستند که اگر در مورد آنها به جمع‌بندی برسیم آنها هم برای دهه فجر آماده خواهند شد.

 

 

 

راه‌نوا- احسان غلام‌نژاد کارشناس موسیقی خانه موسیقی بسیج در مورد تولیدات جدید این مجموعه توضیح داد: در حوزه سرود تولید پنج اثر قطعی شده و دو اثر نیز در دست رای‌زنی هستند که اگر در مورد آنها به جمع‌بندی برسیم آنها هم برای دهه فجر آماده خواهند شد.

 

برای مثال نماهنگ «میراث» اثری از گروه همسرایی فدائیان قائم(عج) شهر قم که موسیقی و تنظیم آن را رضا ثقفی برعهده داشته و ترانه‌سرای آن محمدجواد الهی‌پور است. محسن اسماعیلی خواننده و محمد شاکری کارگردان این اثر است.

 

اثر دیگر «من انقلابیم» نام دارد. این سرود اثری از گروه سرود نورالمهدی(عج) پایگاه بسیج مسجد حضرت رقیه(س) شهر همدان است. سرپرست و مربی این گروه سرود سجاد امیدخواه، ترانه‌سرای آن میلاد عرفان‌پور و آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ی آن نیز احسان جوادی هستند. گروه های دیگری نیز به تولید اثر پرداخته‌اند نظیر گروه فدائیان قائم از استان قم، گروه وصال یار و گروه بچه‌های مسجد باب‌الحوائج از تهران و … .

 

غلامنژاد این نکته را اضافه کرد که: تمام تولیدات خانه موسیقی بسیج به صورت نماهنگ خواهند بود و تمام آن‌ها برای پخش سراسری به صدا و سیما فرستاده می‌شوند.

 

او تکمیل کرد که این سرودها تولیدات پایگاه‌های بسیج نقاط مختلف کشور هستند که خانه موسیقی بسیج از آنها حمایت نموده است. این گروه‌ها در ابتدا هم در بخش موسیقی و هم در بخش فیلم‌نامه دارای نقاط ضعفی بودند که اکنون و با گذشت دو سال و با صبر دوستان به سطح خوبی رسیده‌اند و می‌توانند آثار خوب و مناسبی تولید کنند.

 

این آثار در ایام دهه فجر از طریق رسانه‌ی ملی و سایر رسانه‌های خبری منتشر خواهند شد.

 

 

 

منبع: اختصاصی « راه‌نوا»

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...