رونمایی از«مرگ بر آمریکای2» با صدای حامد زمانی
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳


در آیین اختتامیه دومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا

رونمایی از«مرگ بر آمریکای2» با صدای حامد زمانی

«مرگ بر آمریکا 2» جدیدترین اثر حامد زمانی است. این خواننده پیش از این اثری با نام «مرگ بر آمریکا» را در سال گذشته به تهییه‌کنندگی «باشگاه ترانه و موسیقی راه» منتشر کرده بود. بازتاب‌های رسانه‌ای و مردمی بی شمار این اثر، آنقدر زیاد بود که رسانه‌های آمریکایی را هم تکان داد. مرگ بر آمریکای سال 92، در تاریخ موسیقی انقلاب ماندنی شد.

 

 

 

 

111راه‌نوا-  «مرگ بر آمریکا 2» جدیدترین اثر حامد زمانی است. این خواننده پیش از این اثری با نام «مرگ بر آمریکا» را در سال گذشته به تهییه‌کنندگی «باشگاه ترانه و موسیقی راه» منتشر کرده بود. بازتاب‌های رسانه‌ای و مردمی بی شمار این اثر، آنقدر زیاد بود که رسانه‌های آمریکایی را هم تکان داد. مرگ بر آمریکای سال 92، در تاریخ موسیقی انقلاب ماندنی شد.

 

اکنون اثر جدید او  ۹ اسفند در مراسم اختتامیه‌ی دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» که در باغ موزه دفاع برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

 

گفتنی است، دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» با محوریت استکبار ستیزی با حمایت و همت خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، شبکه نصر‌ تی‌وی، حزب‌الله سایبر و سازمان فضای مجازی سراج برگزار شده است.

 

آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در دو بخش اصلی و جانبی بررسی شد که بخش‌ اصلی با محوریت عکس، پوستر و کاریکاتور و در بخش جانبی شامل مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ و نرم افزارها و اپلیکشن‌های موبایل است.

 

شما می‌توانید ترانه‌ی زیبای «مرگ بر آمریکا» را در اینجا بشنوید و دانلود نمایید.

 

 

 

 

نظرات

    من
    چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

    سلام. حامد زمانی هم افتاده روی تولید انبوه موزيک. آقا تو رو خدا به ایشون تذکر بدید اینقدر دايم از کار جدید رونمایی نکنن! نه جان من یه نگاه به صفحه اخبارتون بندازيد. اصلن یکی در ميون خبر رونمایی ايشونه!
    کسی نیس یه نقدی بنویسم؟
    راستی مرگ بر آمریکای حاج صادق دو بود یا این يکي؟!

    سلمان امیدوار
    چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

    حرف دل ما رو زدی…

    هموطن
    پنج شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

    آنقدر سال های سال در زمینه موسیقی ارزشمند و فاخر کم کاری شده که اگر صدها حامد زمانی عزیز در این زمینه کارکنند و تولید کنند و حتی شده روزی یک اثر خروجی داشته باشند بازهم جبران آن کم کاری هانخواهد شد. باید اینقدر تولیدات با کیفیت و انقلابی و دینی زیاد بشه که جایی برای رواج این موسیقی های بی محتوا و بی مفهوم امروزی باقی نماند.
    خدا برعزت و سرافرازی حامد زمانی بیفزاید که با اعتقاد و جرأت و شهامت راه را برای چنین موسیقی باز کرد.السابقون السابقون اولئک المقربون….
    اجر و پاداش این جوان معتقد و متعهد و جوانان دیگری مثل محمد مهدی سیار، وحید یامین پور،حسین قدیانی(نویسنده)، میلاد عرفانپور، علی اکبر قلیچ،سیدحمزه موسوی و هزاران جوان ولایتمدار دیگرکه با هنرشون، آرمان ها و ارزش ها را ترویج می کنند با سیدالشهدا و آل الله علیهم السلام.
    یا علی

    مهدی کعابی حمیدی
    پنج شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

    سلام-ایشالله که موفق باشند اقای زمانی با قدرت به کاراتون برسید ببخشید جواب سوال منو ندادید بعد از این که ایمیل کردم در سایت میگذارید؟

    maryam
    شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳

    salam.jenabe hamvatan vaghaan dorost goftid.vaghaan ghabl az aghaye zamani jaye khalie ingone asar ehsas mishod.

    monady69
    یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    ايشون عز و نيروي جهادي دارند مثل شهداي دفاع مقدس كارهاي زياد و با كيفيت ارائه مي دهند . خدا قوت به اين عزمجهادي ايشان . ما هم انشا اللهاز ايشان الگو بگيريم .

    سعید
    چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    آقای زمانی دو تا مرگ بر آمریکا دارند و اثر حاج صادق آهنگران یک مرگ بر آمریکای جداست از نظر شمارشی

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...