«بارون بمب» نماهنگی زیبا با صدای شهاب رمضان
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۹ تیر ۱۳۹۵


اثری در حمایت از مردم فلسطین

«بارون بمب» نماهنگی زیبا با صدای شهاب رمضان

شهاب رمضان درباره قطعه «بارون بمب» گفت: «هیچ انسانی نمی‌تواند از انصاف و وجدان سخن بگوید، اما از کشتار کودکان و مردم بی‌گناه اندوهگین نشود و در مورد اتفاقاتی که در فلسطین می‌افتد هم همین‌طور است. امیدورام روزی برسد که صلح و دوستی و برادری به معنای واقعی بر جهان حاکم شود.»

 

 

 

 

Shahab Ramezan - Baroone Bomb_0راه‌نوا- «بارون بمب» عنوان اثری با صدای شهاب رمضان است که ترانه‌ای از «حسین صفا» دارد. صفا در ترانه این قطعه، وصف حال مردم فلسطین را به زبانی متفاوت بیان کرده است. ملودی این اثر را خود شهاب ساخته و تنظیم آن توسط «سیاوش صدری» صورت گرفته است.

 
شهاب رمضان درباره قطعه «بارون بمب» گفت: «این قطعه را سال گذشته و در روزهایی که فشارها علیه مردم فلسطین تشدید شده بود ساختیم. مسلماً هیچ انسان با انصافی در هر‌کجای دنیا و با هر دین و مذهب و عقیده‌ای که باشد، بروز جنگ، آدم‌کشی و ظلم را برنمی‌تابد. هیچ انسانی نمی‌تواند از انصاف و وجدان سخن بگوید، اما از کشتار کودکان و مردم بی‌گناه اندوهگین نشود و در مورد اتفاقاتی که در فلسطین می‌افتد هم همین‌طور است. امیدورام روزی برسد که صلح و دوستی و برادری به معنای واقعی بر جهان حاکم شود.»

 

او افزود: «تولید این قطعه، کمترین کاری است که من و همکارانم می‌توانستیم در این زمینه انجام دهیم. امیدوارم «بارون بمب» مورد توجه مخاطبین واقع شود.»

 
موزیک‌ویدئوی این قطعه نیز به کارگردانی برادران بوشهری تولید شده است. این قطعه به سفارش موسسه «دلصدا» با همکاری شبکه «نصر» ساخته شده است.

 

گفتنی است محسن چاوشی، حامد زمانی، محسن یگانه، امیر تاجیک و… از جمله دیگر هنرمندان موسیقی پاپ هستند که پیش‌تر در دفاع از مردم فلسطین قطعاتی تولید و منتشر کرده‌اند.

 

در ادامه می‌توانید نماهنگ زیبای «بارون بمب»را در «راه‌نوا» مشاهده و در صورت تمایل آن را دانلود نمایید.

 

دانلود

 

 

 

دانلود

 

 

متن شعر:

رفتم خیابون تا کمی بارون ببینم
بارونِ بمب اومد لباسم خیسِ خون شد
جز اسکلت چیزی نموند از خونه‌هامون
از غصه‌ی ما شهر پوست استخون شد

 

از گل سپر ساختی روی دشمن اما
جز گوله (گلوله) چیزی سمت این سنگر نیومد
هی داغ دیدن گریه کردن مادرامون
دنیا تماشا کرد و جیکش در نیومد

 

هی ظلم پشت ظلم دیدی ای برادر
ما هیچ وقت احساس امنیت نکردیم
خاک فلسطین پاره‌ای از روح ما بود
این سرزمینُ با کسی قسمت نکردیم

 

توی کدوم قانون نوشتن که تو این شهر
هر آبروداری کفن باید بپوشه
نفرین به دنیایی که جونِ آدماشو
ارزون به هر بی آبرویی می‌فروشه

 

ما خاک حاصلخیز، خاک لاله خیزیم
ما آسمونیم، آسمونِ لاجوردیم
هم زنده‌ایم از عشق میهن هم شهیدیم
هم عاشق صلحیم و هم مرد نبردیم

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...