« از نتایج سحر» اثر محمدرضا سنگری منتشر می شود
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳


با موضوع ادبیات و شعر انقلاب اسلامی

« از نتایج سحر» اثر محمدرضا سنگری منتشر می شود

جلد اول مجموعه «از نتایج سحر» با موضوع ادبیات و شعر انقلاب نوشته دکتر محمدرضا سنگری مراحل نهایی آماده سازی را سپری می کند. در این مجموعه ادوار، سیر تحول و تطور، شاخصه‌ها، شاخه‌ها، ساحت‌ها و گستره شعر انقلاب مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

 

 

 

 

27807_origراه‌نوا- جلد اول مجموعه «از نتایج سحر» با موضوع ادبیات و شعر انقلاب نوشته دکتر محمدرضا سنگری مراحل نهایی آماده سازی را سپری می کند.

  در این مجموعه ادوار، سیر تحول و تطور، شاخصه‌ها، شاخه‌ها، ساحت‌ها و گستره شعر انقلاب مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

 

مجموعه 4 جلدی از نتایج سحر شعرهای گوناگون از جمله شعر آئینی، دفاع مقدس، عاشقانه، عارفانه و شعر اجتماعی را در بر می گیرد.

همچنین در جلد دوم این مجموعه، به حوزه شعر آئینی پرداخته شده است که خود آن نیز به چندین حوزه مختلف از جمله شعر نبوی، علوی، فاطمی و … تقسیم شده است که هر کدام را به طور جداگانه بررسی می کند.

 

دکترسنگری از شاعران و نویسندگان پرکار معاصر است ولی بیشتر در زمینه‌ی نثر ادبی کار می‌کند از ایشان تا کنون کتاب‌های متعددی چاپ و منتشر شده است که از آن جمله‌اند: «سوگ سرخ»، «پنجره معصوم»، «یادهای سبز»، «گلبرگ‌ها»، «یک جرعه تشنگی»، «سلام موعود»، «چهل روز عاشقانه»، «نقد و تحلیل ادبیات منظوم دفاع مقدس» در سه جلد و «پیوند دو فرهنگ ادبیات معاصر» که همگی جزو آثار منثور ایشان م‍ی‌باشد. همچنین باید تألیف سی جلد از کتاب‌های درسی از سطح ابتدایی تا دبیرستان را به آن‌ها اضافه نمود.

 

 

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...