اثر جدید «محسن چاوشی»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳


تیتراژ طولانی‌ترین سریال تلویزیون با نام «کیمیا»

اثر جدید «محسن چاوشی»

سریال تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، از ابتدای ماه رمضان سال آینده از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود و «محسن چاوشی» خواننده ترانه‌ی تیتراژ این سریال است.

 

 

 

 

19136راه‌نوا-  خواننده آلبوم «پاروی بی‌قایق» در جدیدترین فعالیت هنری خود تیتراژ یک سریال تلویزیونی را خواند.

 

 سریال تلویزیونی «کیمیا» از ابتدای ماه رمضان سال آینده از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود و «محسن چاوشی» ترانه تیتراژ این اثر را خوانده است. پیش تولید سریال 100 قسمتی «کیمیا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی جواد افشار و فیلمنامه‌نویسی مسعود بهبهانی‌نیا دو سال به طول انجامیده است.

 

 «کیمیا» پس از طنزهای 90 شبی که چند سالی است ساخته نمی‌شوند، نخستین سریال‌ ادامه‌دار بلند ایرانی است که 100 قسمت خواهد داشت.

در خلاصه داستان «کیمیا» آمده است: در گذر فصل‌ها و سال‌ها و در التهاب حوادث و بحران‌ها، نسل‌ها و شخصیت‌ها شکل می‌گیرند. کیمیا از نسلی معترض و حقیقت جوست. او به دنبال کشف حقیقت، ققنوس‌وار به دل آتش حوادث می‌زند تا جاودانگی را بیابد.

 

این سریال با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دوم سیما در حال تولید است. گفتنی است سریال کیمیا داستان پرفراز و نشیب زندگی یک زن ایرانی را در سه دوره تاریخی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و زمان حال حاضر به تصویر می‌کشد.

در این سریال تلاش می‌شود الگویی از بانوی مسلمان ایرانی ارائه دهد که در جریان حوادث بزرگ اجتماعی کشور تجارت گران سنگی کسب کرده است. کیمیا، الگویی از نقش مهم و حیاتی زنان در استحکام خانواده و پشتیبانی از مردان در صحنه‌های اجتماعی ارائه می‌کند.

 

 

 

منبع: موسیقی ما

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...