آلبوم «بین‌الحرمین» با صدای حسن خانچی
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳


اثر جدید استاد نخست مسابقات تواشیح

آلبوم «بین‌الحرمین» با صدای حسن خانچی

آلبوم جدید و زیبای استاد حسن خانچی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین علیه السلام و 72 تن از یاران ایشان با نام بین الحرمین به زبان فارسی و عربی رونمایی شد. این آلبوم با صدای حسن خانچی؛ تنظیم مهدی نادی صفایی و تولید بهنام سلیمی عرضه شده است.

 

 

 

 

133111راه‌نوا- آلبوم جدید و زیبای استاد حسن خانچی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدا… الحسین علیه السلام و 72 تن از یاران ایشان با نام بین الحرمین به زبان فارسی و عربی رونمایی شد. این آلبوم با صدای حسن خانچی؛ تنظیم مهدی نادی صفایی و تولید بهنام سلیمی عرضه شده است.

 

این آلبوم شامل قطعاتی نظیر عین الگمر، بین‌الحرمین، تتلقاکم رایتی، رایت مواکب، غاب‌الگمر، ابوالائمه و عباس در مجموع به مدت 60 دقیقه  است.

 

خانچی، رتبه نخست مسابقات تواشیح را هشت مرتبه در کارنامه خود ثبت کرده و این درحالی است که رتبه اول مسابقات بین المللی ابتهال است و به جهت تولید بیش از 800 اثر فاخر در زمینه‌های مرثیه سرایی، ابتهال، دعا، سرودهای دینی به زبان‌های عربی و فارسی او را از دیگر فعالان این عرصه متمایز کرده است و نیز به خاطر انتشار تولیداتش از شبکه‌های کشورهای خارجی، تبدیل به نخبه جوان این حوزه در جهان اسلام شده است.

 

وی در سال 1392 در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی و نخبگان قرآنی کشور به اجرای برنامه پرداخت که مورد تحسین مقام معظم رهبری و حضار قرار گرفت.

 

بسیاری از آثار وی هم اکنون در شبکه‌های مختلف سیما، رادیو قرآن، معارف، سایر رسانه‌ها و نیز رادیو و تلوزیون کشورهای خارجی پخش می شود و مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...