آثار بخش مسابقه جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس اعلام شد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵


در سه بخش موسیقی، نماهنگ و سرود

آثار بخش مسابقه جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس اعلام شد

هیات انتخاب دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس آثار راه‌یافته به سه بخش موسیقی، نماهنگ و سرود این جشنواره را اعلام کردند.

 

 

POSTEشRراه‌نوا- هیات انتخاب دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس آثار راه‌یافته به بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کردند.

 

هیات انتخاب بخش موسیقی جشنواره از میان ۹۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۳۵ اثر را برای حضور در بخش مسابقه این جشنواره انتخاب نمودند که به شرح زیر است:

 

 «مرگ بر آمریکا ۹۳» از صادق آهنگران، «گله از گرگ»، «هم آواز طوفان»، «مرگ بر آمریکا»، «گزینه های روی میز» و «عمار داره این خاک» از حامد زمانی،  «زخم قدس»، «لبخند شیطان»، «جرم پرواز»، «غزه پیروز» و «آمریکاتور» از پویا بابایی، «جاشوی بی‌پروا»، «حماسه نادر» و «دو قرن مقاومت» از ساسان نوذری، «صبح پیروزی» و «کاخ سیاه» از  میلاد هارونی، «بارون بمب» از شهاب رمضان، «یمانیون» از حسن خانچی، «شهر خون» از علی‌اکبر قلیچ، «نحن نقاوم» از مرتضی حیدری آل‌کثیر، «دولت کاریکاتور» از نیما علامه، «سرزمین صلح و زیتون» از هیثم نور، «آزادی قدس» از جواد حسن زاده، «جعبه سیاه» از حمیدرضا استادیان، «میراث اویس» از سجاد شاکری، «بابا نوئل» از ایمان محسنی فرد، «پیکار» از سید مجید علوی معینی، «من و کاخ سفید یهویی» از علی نصیرنژاد، «بچرخون آی بچرخون» از علی زکریایی، «وارثین» از سید مسافر، «اسطوره» از محسن توسلی، «شیطان بزرگ» از محسن طاها، «ایستاده بر موج» از  محمد ضیایی، «مرگ بر آمریکا» از محمدحسین رضایی، «حماسه‌ی عشق» از محمدرضا حجتی.

 

همچنین در بخش سرود از میان ۵۰ اثر ۱۹ اثر «فلسطین»، «فلسطین۲» و «بیت المقدس» از گروه سرود شهید فرجی، «سرمشق منتظر»، «زخم پرستوها»، «ما دلاوران کشوریم» و «ایات سجیل» از گروه سرود عاشقان ولایت یزد، «ارغوان» از گروه نسیم قدر، «نیرنگ» از گروه سرود اسراء، «یادمان نمی‌رود» از گروه سرود طاها لارستان، «شهدای ترور» از گروه سرود قاصدک، «دم عاشورایی ۱۳آبان»، «مرگ بر آمریکا» و «نهضت جهانی حضرت مهدی» از گروه سرود کوثر، «روز بصیرت» و «عید خیبرشکنان» از گروه سرود آسمان، «عنوان النصر» از گروه تواشیح حضرت ولی عصر (عج)، «مدافعان حرم» و «سرود مرگ بر آمریکا(سرزمین آرش)» از گروه سرود مصباح الهدی لارستان فارس را به عنوان آثار راه یافته به بخش مسابقه انتخاب نمودند.

 

در بخش نماهنگ از ۵۵ اثر ۲۰  اثرِ «جرم پرواز»، «آمریکاتور»، «گله از گرگ»، «پرواز»، «مرگ بر آمریکا»، «گزینه‌های روی میز»، «مرگ = آمریکا»، «عمار داره این خاک»، «می‌کشیم»، «لبیک»، «حماسه نادر»، «وارثین»، «بارون بمب»، «ارغوان»، «ایستاده بر موج»، «فرزندان روح الله»، «صبح پیروزی»، «جایی که باید باشیم»، «دولت کاریکاتور» و «یادمان نمی‌رود» به بخش مسابقه راه یافتند.

 

بنابر این گزارش به زودی آثار راه یافته به مسابقه شعر دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس منتشر خواهد شد.

 

دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس روزهای ۲۵ ،۲۶ و ۲۷ مردادماه در تالار اندیشه‌ی حوزه‌ی هنری برگزار می‌شود.

 

 

 

 

نظرات

    من
    چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

    سلام کاش مثل بخش های موسیقی و سرود، اسم سازندگان بخش نماهنگ رو هم می نوشتید تا معلوم بشه آثار متعلق به چه کسانی هستند.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...