نفوذ دشمن تحت عنوان «هنر»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴


سخنان آیت‌الله علم‌الهدی در مورد کنسر‌ت‌ها

نفوذ دشمن تحت عنوان «هنر»

اگر دشمن موفق شود بی‌بندوباری و بی‌حجابی را در جامعه تحت عنوان هنر رواج دهد، می‌تواند اعتقادات جوانان را عوض کرده و این به معنای نفوذ فکری است که رهبری به مقابله با آن تأکید داشتند.

 

 

 

 

139405231305261735872074راه‌نوا- آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس در حرم رضوی با اشاره به خطر نفوذ دشمن در تغییر اعتقاد و هنجارها اذعان کرد: دشمن ابتدا با بهانه تعامل و ایجاد رابطه دوستانه و همچنین تقویت اقتصاد به داخل کشور نفوذ می‌کند اما آن روزی که دشمن وارد کشور شود، جز براندازی اسلام و قرآن در آن سرزمین به هیچ‌چیز دیگری قانع نخواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در این مورد وظیفه زیادی دارند و باید در تصمیم‌گیری‌ها به‌طوری تدبیر کنند که راه برای نفوذ دشمن به هر طریقی مسدود کنند افزود: رهبری فرمودند نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن خطرناک‌تر از نفوذ امنیتی است.

 

 

خطیب جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موسیقی یک مسئله شرعی بوده و هر فردی باید بنابر نظر مرجع تقلید خود به آن عمل کند، بیان کرد: اما اجرای کنسرت‌ها جولانگاه بی‌بندوباری و یکی از راه‌های نفوذ دشمن است که سعی دارند تحت عنوان هنر این مسئله را رایج کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر دشمن موفق شود بی‌بندوباری و بی‌حجابی را در جامعه تحت عنوان هنر رواج دهد، می‌تواند اعتقادات جوانان را عوض کرده و این به معنای نفوذ فکری است که رهبری به مقابله با آن تأکید داشتند.

 

وی افزود: جوانی که تحت عنوان آزادی، به شهوت‌رانی روی بیاورد دیگر پای انقلاب و نظام خود نخواهد ایستاد زیرا دیگر اعتقادی به هیچ اصولی ندارد.

 

آیت‌الله علم الهدی ابراز کرد: دشمن سعی دارد احساس عقیده‌ای که باعث شد جوانان ما در شب‌های عملیات زیر باران گلوله قرار بگیرند را از آنان سلب کند و این کار را نیز با موی پریشان یک دختر بی‌حجاب و یا با پریدن یک دختر و پسر درصحنه‌های کنسرت انجام دهد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...