نشان افتخار آزادی رئیس جمهوری آمریکا به یک خواننده تعلق گرفت
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵


نشان افتخار آزادی رئیس جمهوری آمریکا به یک خواننده تعلق گرفت

این نشان به افرادی اهدا می‌شود که سهم تحسین برانگیزی در منافع ملی و امنیتی آمریکا، صلح جهانی و یا تلاش‌های فرهنگی و دیگر تلاش‌های خصوصی و عمومی مهم داشته‌اند.

 

 

gettyimages-620193208_springsteen_clinton_630راه‌نوا- نشان افتخار آزادی رئیس جمهوری از سوی باراک اوباما به بروس اسپرینگستین اهدا می شود. روبرت د نیرو، دیانا رز و تام هنکس نیز هفته آینده بزرگترین افتخار مدنی آمریکا را دریافت خواهند کرد.

 

باراک اوباما روز گذشته ۱۶ نوامبر نام  ۲۱ دریافت کننده جدید بزرگ‌ترین افتخار مدنی آمریکا که آخرین جایزه ایست که وی بعنوان رئیس جمهور اهدا می‌کند را اعلام کرد. 

 

به گزارش بخش خبری کاخ سفید این نشان به افرادی اهدا می‌شود که سهم تحسین برانگیزی در «منافع ملی و امنیتی آمریکا، صلح جهانی و یا تلاش‌های فرهنگی و دیگر تلاش‌های خصوصی و عمومی مهم داشته‌اند.»

 

بازیگرانی چون تام هنکس، روبرت ردفورد و سیسیلی تایسون نیز به عنوان دریافت کنندگان این نشان نام گرفتند. این نشان در تاریخ ۲۲ نوامبر طی مراسمی در کاخ سفید اهدا خواهد شد.

 

بخش خبری کاخ سفید درمورد بروس اسپرینگستین نوشت: ” بروس اسپرینگستین خواننده، ترانه‌سرا و رهبر گروه است. بیش از پنج دهه پیش وی گیتاری خرید و آموخت چگونه با آن سخن بگوید. از آن زمان ماجراهایی که وی در ترانه‌ها، اثرهای برجسته‌اش و کنسرت‌هایش بیان کرد، به ساخت موسیقی آمریکا کمک کرده است و ما را بدین چالش کشیده است تا رویای آمریکا را درک کنیم».

 

 

 

 

 

منبع: اختصاصی «راه‌نوا»

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...