فریاد بیداری
باشگاه هواداران
×

تخصص

پس از استقبال گسترده مردمی از ترانه «مرگ بر آمریکا» دوستان و علاقمندان بسیاری در تماس با کانون شعر و موسیقی راه، هنرمندان متعهد جوان را برای همکاری ما با آنها شناسایی و معرفی می کنند. فراخوان فریاد بیداری، پاسخی است به درخواست‌های مکرر هنردوستان و هنرمندان انقلابی برای همکاری و حمایت از استعدادها و توانمندی‌های نو در موسیقی مردمی انقلاب.

• شما می توانید «صدای» خود، «ملودی و موسیقی» خود و یا «شعر و ترانه» خود را در این فراخوان ثبت کنید و یا اگر هنرمندی را در این سه رشته می شناسید همراه با نمونه اثر او در این سامانه معرفی کنید.
• در ارسال نمونه اثر، هیچ محدودیت موضوعی وجود ندارد اما اگر اثری با مضامین انقلابی دارید برای ما شنیدنی‌تر خواهد بود.
• از کسانی که تا پایان آذرماه در این فراخوان شرکت نموده باشند، پس از ارزیابی توسط شورای کارشناسی کانون که از موسیقی‌دانان و شاعران برجسته کشور تشکیل می‌شود، برای فعالیت‌های پیش روی کانون دعوت به عمل خواهد آمد.
• کسانی که معرف هنرمند هستند مشخصات خود را در فرم بالا جهت عضویت در باشگاه طرفداران کانون ثبت نمایند و سپس به ثبت نام و اثر هنرمند مورد نظر خود بپردازند.
• کسانی هم که خود از هنرمندان مرتبط با موسیقی و سرود انقلاب هستند کافی است مشخصات خود را در فرم پایین ثبت و اثر هنری خود را در قسمت مشخص شده، آپلود نمایند.

فریاد بیداری

مهلت ثبت نام: 30 آذر ماه 1392

پیام یا سوال خودتان را برایمان بفرستید.