فراخوان دومین جشنواره ادبی نذر شعر منتشر شد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵


فراخوان دومین جشنواره ادبی نذر شعر منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره ادبی نذر شعر در بزرگداشت مقام حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) اعلام شد.

 

 

 

 

۱۳۹۴۰۵۱۲۰۰۰۲۲۶_PhotoAراه‌نوا- این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و با هدف ترویج و احیای شعر آیینی و تجلیل از مقام شامخ اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر برگزار ودر اختتامیه آن  از شاعران آیینی برگزیده تجلیل خواهدشد.

 

بر اساس این گزارش در این جشنواره  از تمامی دوستداران اهل بیت(ع ) و به ویژه شاعران دلباخته آن حضرات دعوت می شود اشعاری که در ستایش حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سروده اند را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه ای منتشر شود.

 

این گزارش می افزاید: علاقمندان برای شرکت در جشنواره ادبی “نذر شعر” می توانند با موضوع بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آثار خود را تا ۲۴ مرداد ماه در قالب اشعار به صورت آزاد از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com ، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸  ارائه نمایند.

 

آثار ارسالی به این جشنواره تا تاریخ ۲۴ مرداد تجمیع و پس از داوری درمراسم اختتامیه با اعلام قبلی و با حضور اکثریت شعرا برگزار می شود. به  نفرات اول تا هشتم این جشنواره نیز هدایای ارزنده ای به رسم یاد بود اهدا می شود.

 

شایان ذکر است مجموعه  اشعار برگزیده نخستین دوره جشنواره ادبی نذر شعر در سه بخش سنتی ، شعر نو و شعر کودک در خرداد ماه امسال به چاپ رسید و در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر شهر تهران رونمایی شد. نخستین جشنواره ادبی نذر شعر سال گذشته همزمان با زادروز ولادت حضرت امام رضا(ع) با داوری بیش از ۶۰۰ اثر و معرفی و تقدیر از ۲۳ شاعر برگزیده رضوی از سراسر کشوربرگزار شد و عمده اشعار ارسالی به دبیرخانه جشنواره نیز از استانها و شهرستانها بود.

 

برنامه های فرهنگی دهه کرامت از اول تا ۱۱ ذیقعده ( ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت امام رضا (ع) ) مصادف با ۱۴ تا ۲۴ مرداد برگزار می شود و فرهنگسرای خاتم(ص) مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ علاوه بر جشنواره ادبی نذر شعر ، در این دهه ویژه برنامه هایی برگزار خواهد کرد.

 

دبیر خانه دومین جشنواره ادبی “نذر شعر” در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی یافت آباد،خیابان حیدری جنوبی،خ شهید پژاند، تا ۲۴ مرداد آماده دریافت آثار شاعران است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...