«ضد داعش»؛ اثری با صدای سعید سلیمانیان
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴


«ضد داعش»؛ اثری با صدای سعید سلیمانیان

سعید سلیمانیان خواننده آلبوم موسیقی «سیب تربت»، اثر جدیدی علیه داعش منتشر نمود.

 

 

 

 

 

راه‌نوا- سعید سلیمانیان خواننده، درباره اثری که آن را علیه داعش خوانده است گفت: پس از اجرای آلبوم انقلابی و مذهبی «سیب تربت» علاقه داشتم کاری را علیه گروه تروریستی و تکفیری داعش بخوانم که خوشبختانه با حمایت های دوستان خوبم این افتخار نصیبم شد.

 

وی افزود: وقتی در دل هنرمندان ایرانی بصیرت عمار وجود دارد باید آثاری هم که ارایه می کنند با این رویکرد باشد.

 

سلیمانیان با اشاره به اینکه در حال حاضر خوانندگان انقلابی باید با اتفاقات روز دنیا آشنا باشند و آثارشان همسو با این رخدادها باشد، تاکید کرد: چشمان ما باز و قلبمان بیدار است، ما همرنگ و هم ریشه سلمان هستیم و باید آثاری هم که می خوانیم برگرفته از همین موضوع باشد.

 

خواننده تیتراژ پایانی برنامه «هنر پنجم» که از شبکه «شما» روی آنتن رفته است، ادامه داد: با توجه به این که در فرهنگ و آیین ما ایرانی‌ها از حکایت‌ها، ضرب المثل‌ها و… برای تفهیم هر موضوعی استفاده شده به یقین با این پیشینه فرهنگی می توان با ارایه آثار فاخر موسیقی نیز جذابیت های جدیدی را به وجود آورد.

 

سلیمانیان پیش از این آلبوم موسیقی خود را با عنوان «سیب تربت» که یک آلبوم انقلابی و مذهبی است با قطعاتی به نام «تابوت خالی»، «ایران»، «کوثر»، «غروب جمعه» و «حس نیاز» برای مخاطبانش ارائه کرده است. وی همچنین اثر دیگری را با عنوان «قهرمانان وطن» درباره جام جهانی فوتبال خوانده است.

 

دانلود

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

    محمد حسنی
    سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    سلام به آقای سلیمانی و همچنین مؤسسه ی آزاده اندیش راه نوا.
    خدا رو شاکرم که وجود شما به وجود آهنگهای ارزشی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) برکت عظیم بخشیده/خدا قوت پهلوونای آخر الزمانی و التماس دعا.

    رحیمی
    چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    شما هر کس اسم سرود یا شعرش مذهبی یا سیاسی بود توسایتتون منتشر می کنید اصلا سابقه خواننده یا مضمون شعر و آهنگ رو بررسی نمی کنید.
    این سرود آهنگش اصلا با اعتقادات مذهبی جور در نمیاد خیلی تنده حالا اسمش ضد داعش باشه کافیه؟

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...