«صبح شکوفا» دهه فجر رونمایی می‌شود
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴


اثری جدید از «محمد گلریز»

«صبح شکوفا» دهه فجر رونمایی می‌شود

خواننده موسیقی انقلابی کشورمان از رونمایی تازه ترین قطعه انقلابی خود همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی توسط مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما خبر داد.

 

 

 

 

-30079راه‌نوا- محمد گلریز در گفتگو یی پیرامون تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: بعد از تولید قطعه «شهید حسین همدانی» که در ایام برگزاری دومین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی رونمایی شد به تازگی اثر دیگری با موضوع ایام دهه فجر را به پایان رسانده ام که اثر بسیار قابل توجه و پرمحتوایی است.

 

وی ادامه داد: این ترانه «صبح شکوفا» نام دارد که آهنگسازی آن به عهده داوود ورزیده است و در ایام جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سفارش و تولید مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما از شبکه های مختلف پخش می شود و امیدوارم فضای این اثر نیز به گونه ای باشد که مورد توجه مخاطبان و علاقه مندان موسیقی انقلابی قرار گیرد.

 

دبیر دومین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی با اشاره به برگزاری این رویداد هنری که تا روز ششم بهمن ماه با میزبانی سازمان بسیج هنرمندان در شهر شیراز برگزار شد، توضیح داد: من سال ها به عنوان دبیر دوره های مختلف جشنواره های موسیقی مرتبط با موضوع انقلاب مشغول به فعالیت بودم و باید بگویم این دوره از جشنواره سراسری سرودهای حماسی و انقلابی یکی از بهترین دوره ها بود و خستگی را از تن من بیرون کرد و تبدیل به رویدادی شد که هیچ گاه آن را فراموش نمی کنم.

 

گلریز بیان کرد: در این دوره از جشنواره تعدادی از هنرمندان صاحب نام موسیقی کشورمان از جمله علیرضا افتخاری، اسفندیار قره باغی، محمد اصفهانی، جمشید جم و مجید اخشابی به عنوان هنرمندان ویژه حضور پیدا کردند و در کنار گروه های دیگری که به بخش نهایی راه یافته اند آثاری را اجرا کردند که به شکوه این جشنواره بی ادعا افزود و امیدوارم از این پس نیز شرایط به گونه ای فراهم باشد که بتوانیم چنین فضاهایی را استمرار دهیم.

 

این خواننده موسیقی انقلابی کشورمان در بخش پایانی صحبت های خود گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بنا داریم با توجه به استقبال خوب مردم شیراز و میزبانی خوب دوستانم در سازمان بسیج هنرمندان و حمایت‌های خوبی که در این زمینه شده دوره سوم جشنواره را نیز در شهر شیراز برگزار کنیم و در این دوره به طور حتم برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود که قطعا جشنواره ای پربار تر از دوره دوم برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: مهر

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...