شورای خانه سرود انقلاب اسلامی تشکیل شد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴


احیای سرود در سال ۹۴

شورای خانه سرود انقلاب اسلامی تشکیل شد

شورای خانه سرود انقلاب اسلامی در تازه ترین نشست مشورتی خود با تاکید بر احیای سرودهای انقلاب اسلامی نسبت به تولیدات فاخر موسیقایی در سال جاری تصمیم گیری کرد.

به گزارش راه نوا، حسن فریدن مدیر روابط عمومی خانه سرود انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از دوره موفقیت آمیز آموزشی که چندی پیش با حضور تعدادی از مربیان سرود سراسر کشور داشتیم مجمعی متشکل از بیست مربی سرود تاسیس شد که از این بین، هفت نفر به عنوان اعضای شورای خانه سرود انقلاب اسلامی انتخاب و در تصمیم گیری های آینده خانه همکاری های مستمری خواهند داشت. یکی از مهم ترین وظایف خانه سرود انقلاب اسلامی استفاده از همه ظرفیت هنر متعالی سرود است از این رو از سال ۹۲ تلاش های مستمری برای رسیدن به شورای متشکل از تمام استان‌های کشور در دستور کار خانه سرود انقلاب اسلامی قرار گرفته که خوشبختانه تاکنون به نتایج مثبتی دست پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به تشکیل شورای مرکزی خانه سرود انقلاب اسلامی توضیح داد: تشکیل این شورا از ابتدای تاسیس خانه سرود انقلاب اسلامی مورد نظر بوده است و البته همانطور که قبلا اشاره کردم توجه به آموزش یکی از بهترین و مهم ترین اولویت های ما در کنار برنامه هایی بوده که به آن نیز توجه داشتیم. با چنین رویکردی جمعی از فعالان سرود سراسر کشور گرد هم آمدند تا برای پیشبرد اهداف خانه سرود انقلاب اسلامی تصمیماتی را اتخاذ کنند که تولید سرودهای فاخر و نیز بررسی نقش سرود و همچنین نیازسنجی استان ها و استعدادهای سراسر کشور موضوع مورد بررسی بود.

 

1735129 (1)

 

دیر روابط عمومی خانه سرود انقلاب اسلامی بیان کرد: داشتن تولیدات فاخر و همچنین برنامه برای برگزاری یک دوره آموزشی در امسال از دیگر نظرات شورای خانه سرود بود که مجید منصوری مدیر خانه سرود انقلاب اسلامی در این جلسه از بسیج عمومی اهالی سرود برای تولید آثار فاخر خبر داد و  تاکید کرد که امسال سال احیای سرود است که باید برای رسیدن به نتیجه لازم از تمام سلیقه ها بهره گرفته شود.

 

1735112

 

فریدن در پایان تصریح کرد: به هر ترتیب خانه سرود انقلاب اسلامی امسال تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا در زمینه تولیدات فاخر تلاش بیشتری داشته باشد و به نوعی احیاگر سرودها و ملودی های انقلابی باشد که به اجرای مجدد آنها نیاز فراوانی حس می شود.

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...