شعر عاشقانه و عارفانه موضوع هفتمین جشنواره شعر بسیج شد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴


شعر عاشقانه و عارفانه موضوع هفتمین جشنواره شعر بسیج شد

هفتمین جشنواره دوسالانه شعر بسیج استان تهران گام هفتم خود را در سال 1394 با حضور شاعران بسیجی در چهار فصل و به صورت کارگاهی به اجرا در می‌آورد.

 

 

 

 

13930919000561_PhotoAراه‌نوا- هفتمین جشنواره دو سالانه شعر بسیج استان تهران فراخوان داد. متن این فراخوان به شرح زیر است:

 

بنام خالق یکتای هستی

 

بدون شک جشنواره شعر بسیج گامی تاثیر گذار در عرصه ادبیات کشور و تحقق اهداف متعالی بسیج است. به لطف خدا، هفتمین جشنواره دوسالانه شعر بسیج استان تهران در راستای رشد و بالندگی هر چه بیشتر و بهتر شعر متعهد و ترویج شعر فاخر مصمم است گام هفتم خود را در سال 1394 با  حضور شاعران بسیجی در چهار فصل و به صورت کارگاهی به اجرا در آورد.

 

با استعانت از خدای بزرگ، فصل اول جشنواره با موضوع شعر عاشقانه و عارفانه (اخلاقی) در چهار بخش حقیقت و زیبایی در ساحت شعر، نجابت کلام در شعر عاشقانه، حضور عشق حقیقی در شعر عاشقانه و راز و نیاز و نیایش های عاشقانه، در سطح شهرستانهای استان تهران برگزار خواهد شد و میزبانی برگزاری  کارگاه شعر و اختتامیه فصل اول جشنواره را که در نیمه اول مرداد ماه برگزار می‌شود، کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند عهده دار است.

 

لازم به ذکر است جهت شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود نداشته و ضمن تقدیر از نفرات برگزیده، آثار برتر در کتاب جشنواره استانی شعر بسیج منتشر خواهد شد.

 

آدرس دبیرخانه مرکزی:

شهرری- میدان نماز- بزرگراه شهید کریمی- روبروی اداره گذر نامه- نبش کوچه شهید سلیمانی-سازمان بسیج هنرمندان استان تهران

پست الکترونیکی: jashnvarehpoem@gmali.com

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...