سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳


در شهر قزوین برگزار می‌شود

سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره

این جشنواره در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان اردبیهشت ۹۴ در استان قزوین برگزار می‌شود.

 

 

 

 

IMG15312018راه‌نوا- سیزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در بخش‌های داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک و ترانه و سرود با موضوع آزاد برگزار می شود.

 

گفتنی است، در شرایط برابر تکنیکی آثاری که حول محورهای «ارزش‌های دینی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خانواده الگوی ایرانی اسلامی» و «بیداری و اخوت اسلامی» است از اولویت انتخاب برخوردارند.

 

بنا بر این گزارش، هر هنرمند می تواند در بخش شعر حداکثر 6 اثر و در بخش داستان 3 اثر را ارائه کند و هر اثر باید به طور مجزا در قالب فایل word  و با اندازه قلم 14 و نوع قلم B mitra بر روی لوح فشرده و همراه نسخه چاپی ارسال شود.

برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگان که چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحات جدا از هم چاپ و در 3 نسخه ارسال کنند. صفحات متون نیز باید بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.

همچنین درج کد رهگیری و بخش روی صفحات آثار الزامی است و ثبت نام و دریافت کد رهگیری تنها از طریق سایت www.artfest.ir میسر خواهد بود.

 

حداکثر سن شرکت کنندگان تا زمان برگزاری جشنواره نیز 30 سال تمام تعیین شده است (متولدین 1364/2/30به بعد).

دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید، آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد کرد و هر فرد می‌تواند هم زمان در همه بخش‌ها شرکت کند و در مجموع 80 نفر از شرکت کنندگان در دو بخش داستان و شعر به مرحله پایانی جشنواره دعوت خواهند شد.

شایان ذکر است، پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نمی‌شود و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است.

 

به کلیه راه یافتگان مرحله پایانی جشنواره در صورت حضور و شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی علاوه بر کمک هزینه ایاب و ذهاب مبلغ 5.000.000 ریال تعلق خواهد گرفت.

همچنین به نفر برگزیده در بخش داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان و شعر کودک و نوجوان و نفرات برگزیده در بخش شعر نو، شعر کلاسیک و ترانه و سرود فرصت انتشار یک مجموعه اثر توسط انتشارات سوره مهر اعطا می‌گردد.

 

یاد آور می شود، آخرین مهلت ارسال آثار تا1 اسفند ماه 1393 و زمان برگزاری جشنواره نیز اردیبهشت 1394اعلام شده است و هنرمندان می توانند پس از ثبت نام اینترنتی در جشنواره آثار خود را به نشانی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها ارسال کنند.

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...