رونمایی از ترانه « ما ایستاده ایم» در روز ملی راهیان نور
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲


حامد زمانی خبر داد:

رونمایی از ترانه « ما ایستاده ایم» در روز ملی راهیان نور

این اثر جدید درباره حال و هوای معنوی «راهیان نور» است و با نگاه جدیدی مخاطب را به مناطق مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می کشاند. شعر آن را میلاد عرفان پور سروده و آهنگسازی و خوانندگی آن را حامد زمانی انجام داده است.

 

حامد-زمانیراه‌نوا- خواننده ارزشی کشورمان از روز نمایی ترانه جدید خود در روزملی راهیان نور با نام “ما ایستاده ایم” خبر داد.

 

حامد زمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: این اثر جدید درباره حال و هوای معنوی «راهیان نور» است و با نگاه جدیدی مخاطب را به مناطق مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می کشاند و در پایان امید همراه با مسئولیت پذیری بیشتر را به او یادآوری می کند.

 

وی با بیان اینکه شعر این اثر را شاعر ارجمند میلاد عرفان پور سروده و کار آهنگسازی آن را خودم انجام داده ام افزود: تنظیم اثر نیز با نیما نور محمدی بوده است.

 

زمانی ادامه داد: این ترانه که از 10 روز پیش کلید خورده است در حال حاضر در مرحله تکمیل بوده و ان شاءا… تا روز 20 اسفند آماده رونمایی خواهد شد.

 

این خواننده ارزشی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم با الگو گیری صحیح از دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت، ادامه دهند راه شهدا باشیم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری بسیج

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...