رهبر انقلاب فرمودند از ارشاد و سازمان‌های دولتی ناامیدم
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۱ تیر ۱۳۹۵


محمد مهدی سیار:

رهبر انقلاب فرمودند از ارشاد و سازمان‌های دولتی ناامیدم

شاعر شعر «هتل کوبرگ» به حمایت رهبر انقلاب از موسسه شهرستان ادب اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که از ارشاد و سازمان‌های دولتی ناامیدم و کار را باید مجموعه‌هایی مانند شهرستان ادب پیش ببرند.

 

 

 

 

 

????? ??????راه‌نوا- محمدمهدی سیار با اشاره به سخنان شب گذشته رهبر انقلاب در جمع شاعران گفت: اتفاقی که افتاد ایشان مانند سال گذشته به شهرستان ادب و فعالیت‌های این موسسه اشاره کردند و مسئولیت ما را سنگین کرد و با یک جمله بر این مسئله تاکید کردند و آن جمله که یک جمله تاریخی بود فرمودند که از ارشاد و سازمان‌های دولتی ناامیدم و کار را باید مجموعه‌هایی مانند شهرستان ادب پیش ببرند.

 

وی افزود: در پایان این جلسه علی‌محمد مودب مدیر عامل موسسه شهرستان ادب از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب تشکر کردند و گفتند که از این حمایت‌ها دلگرم هستند و ایشان خطاب به آقای مودب فرمودند: «ای عشق دل‌افروز دل من به تو گرم است» و البته این بار مسئولیت ما را در موسسه شهرستان ادب زیاد می‌کند و رهبر انقلاب توصیه کردند تا فعالیت‌های شهرستان ادب گسترش پیدا کند.

 

این شاعر گفت: از همین امروز هم مشغول فعالیت هستیم تا بتوانیم به مطالبه رهبر انقلاب جامعه عمل بپوشانیم زیرا این توقع بسیار بالایی است و در این مسیر حمایت بزرگان ادبیات و رسانه‌ها را می‌طلبیم.

 

سیار با اشاره به تجلیل رهبر انقلاب از موسسه شهرستان ادب گفت: تجلیل ایشان از شهرستان ادب تجلیل از یک موسسه چند نفره نیست بلکه تجلیل از بدنه جوان شعر کشور در کنار اساتید شعر است که در این چند سال در کنار جوانان شعر انقلاب بوده است.

 

آقا از شعر «هتل کوبرگ» ۳ مرتبه تجلیل کردند

او در ادامه با اشاره به شعرخوانی خود در این دیدار گفت: در شعرخوانی خودم هم از آنجا که وقت جلسه محدود است و فرصت شعرخوانی به همه نمی‌رسد و با توجه به لطف رهبر انقلاب به بنده امر کردند که بنده شعر بخوانم و بعد از شعرخوانی، بابت شعر «هتل کوبرگ» ایشان از بنده و آقای عرفان‌پور که با هم آن را سروده‌ایم تقدیر کردند. ایشان در طول جلسه دیشب ۳ مرتبه از این شعر تجلیل کردند. یک مرتبه قبل از آغاز جلسه میلاد عرفان‌پور به حضور رهبر انقلاب رفته بودند که ایشان از آن تجلیل کردند، بعد از شعرخوانی من هم از این شعر تجلیل کردند و سومین مرتبه هم در اثنای سخنرانی به این شعر توجه کردند و از این که این اشعار به گوش مردم نمی‌رسد ولی رسانه‌های غربی مانند فاکس‌نیوز آن را می‌بیند و حساسیت نشان می‌دهد، انتقاد کردند.

 

سیار در پایان گفت: این شعر سال گذشته در ماه رمضان در اوج مذاکرات سروده شده بود که به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره دارد.

 

 

 

 

منبع: فارس

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...