راه یافتگان به بخش نهایی ترانه و سرود جشنواره شعر و داستان سوره مشخص شدند
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴


راه یافتگان به بخش نهایی ترانه و سرود جشنواره شعر و داستان سوره مشخص شدند

راه یافتگان به بخش نهایی ترانه و سرود جشنواره شعر و داستان سوره مشخص شدند. این جشنواره در مجموع ۸۰ نفر از شرکت کنندگان را در دو بخش داستان و شعر به مرحله پایانی جشنواره دعوت می‌کند.

 

 

 

 

20150406122646cb-up_9b3a0350267857c6d6cae77ed9baf0b4راه‌نوا-  راه یافتگان بخش ترانه و سرود سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به بخش نهایی مسابقه توسط دبیرخانه این جشنواره اعلام شدند.

 

در این بخش آثار راه یافته بدین شرح است:

روح الله ملک‌زاده با سه اثر «زندگی رو سکوت می‌چرخه»، «یکم دیگه طاقت بیار و بجنگ» و «نشسته کنج تنهاییش و بازم» از استان گیلان، محمد کاوه با سه اثر «دوباره می‌خندی»، «سفید و سیاه» و «من تو» از استان قم، محمدحسین جمشیدی با سه اثر «دار قالی»، «یه کاری کن» و «سقاخونه» از استان تهران، فاطیما پیرهادی با دواثر «اگه باز برگشتی یه روز»، «تو سی ساله که نوزده ساله‌ای» از استان البرز، سمانه احمدیان با اثر «دیگه قرصاتو اشتباهی نخور» از استان لرستان، حمیدرضا کامرانی با اثر «حکم تیر» از استان گیلان، پیمان طالبی با اثر «جانباز شیمیایی» از استان گیلان، محمدجواد الهی‌پور با اثر «تخریبچی» از استان قم، پویا اقرایی با اثر «راه عشق…» از استان خوزستان، فاطمه یزدان پرست با اثر «ریشه» از استان مرکزی، حنانه هامونی حقیقت با اثر «هدیه تولد- تقدیم به همسران شهید» از استان قزوین، علی سلیمانی با اثر «تهران بهاری شد» از استان همدان، نیلوفر بختیار با اثر «مث می‌دون مین دلت تنهاس» از استان تهران و ونوس بیات با اثر «نامه‌ی نا‌خوانده» از استان کرمانشاه.

 

تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره243 اثر بوده است که داوری آن توسط فریبا یوسفی، علیرضا رجبعلی‌زاده و اهورا ایمان انجام شد.

 

این جشنواره در مجموع 80 نفر از شرکت کنندگان را در دو بخش داستان و شعر به مرحله پایانی جشنواره دعوت می‌کند.

 

سیزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان «سوره» در بخش‌های داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعرنو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک، ترانه و سرود 28و 29 اردیبهشت 1394 در استان قزوین برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری نسیم

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...