حضور مردم؛ سنبلی برای تمام آزادگان جهان
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳


سخنان محمدگلریز درباره‌ی راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم؛ سنبلی برای تمام آزادگان جهان

گلریز تصریح کرد: هنرمندان به عنوان افرادی که به نوعی الگوی جامعه ما هستند، می‌توانند ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و البته ارائه کارهای هنری، چهره زیبای هنر و نقش آن در فعالیت‌های اجتماعی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مردم نشان دهند و من امیدوارم آنها نیز این موقعیت حساس را درک کنند که حضورشان در راهپیمایی چقدر می‌تواند مهم باشد.

 

 

 

 

IMG11203690راه‌نوا- محمد گلریز در گفتگویی توضیح داد: اطمینان دارم که مردم شریف ایران با هوشیاری و درایتی که دارند بدون اینکه ما از آنها دعوت کنیم خودشان در راهپیمایی شرکت می‌کنند و به قول فرمایشات مقام معظم رهبری، حضور چشمگیر خود را به رخ دشمنان می‌کشند. آنها یک بار دیگر با حضورشان مشت محکمی بر دهان کسانی که ضد انقلاب هستند، خواهند زد و این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد.

 

این خواننده موسیقی انقلاب ادامه داد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری کشور که جایگاهی ندارم، از همه مردم شهیدپرور و انقلابی کشور می‌خواهم تا در این راهپیمایی شرکت کنند؛ چرا که همه می‌دانند ما طی سال‌های اخیر در وضعیت بسیار حساسی نسبت به سال‌های قبل قرار گرفته‌ایم. هم‌اکنون در کشورهای همسایه جنگ و خونریزی بیداد می‌کند و موضوع مقاومت تبدیل به یکی از مهم‌ترین عناصر کشورهای درگیر جنگ و خونریزی شده است.

 

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می‌تواند پشتوانه خوبی برای مقاومت و سنبلی برای تمام مردم دنیا به ویژه تمامی آزادگان جهان باشد. ما باید به این نکته واقف باشیم که تمام چشم‌های دنیا در این روز به دنبال راهپیمایی ۲۲ بهمن است که باید در بهترین و باشکوه‌ترین شکل ممکن خود برگزار شود.

 

گلریز تصریح کرد: هنرمندان به عنوان افرادی که به نوعی الگوی جامعه ما هستند، می‌توانند ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و البته ارائه کارهای هنری، چهره زیبای هنر و نقش آن در فعالیت‌های اجتماعی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مردم نشان دهند و من امیدوارم آنها نیز این موقعیت حساس را درک کنند که حضورشان در راهپیمایی چقدر می‌تواند مهم باشد.

 

این هنرمند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در چند سال گذشته، گفت: در یکی از سال‌ها که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتم، برف سنگینی می‌بارید که هیچ کس در آن زمان گمان نمی‌کرد که مردم به دلیل این شرایط جوی در راهپیمایی شرکت کند اما آن راهپیمایی تبدیل به یکی از پرشورترین و پرجمعیت‌ترین راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن شد که هیچ‌گاه آن را از یاد نمی‌برم و همواره از آن به عنوان خاطره به یاد ماندنی یاد می‌کنم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...