تولید قطعه موسیقی برای شهید مدرس
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴


جدیدترین اثر «محمد گلریز»

تولید قطعه موسیقی برای شهید مدرس

محمد گلریز، خواننده انقلابی در گفتگویی درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه موسیقی اظهار داشت: در حال تدارک کار جدیدی برای شهید مدرس هستیم. تا به امروز هیچ موسیقی و یا نماهنگی برای این شهید بزرگوار تهیه نشده است و این اولین کار در این زمینه است. شعر آن سروده شده و ان شاء الله کاری در شان شهید مدرس انجام خواهد شد.

 

 

 

 

4245517_615 راه‌نوا- محمد گلریز، خواننده انقلابی در گفتگویی درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه موسیقی اظهار داشت: در حال تدارک کار جدیدی برای شهید مدرس هستیم. تا به امروز هیچ موسیقی و یا نماهنگی برای این شهید بزرگوار تهیه نشده است و این اولین کار در این زمینه است. شعر آن سروده شده و ان شاء الله کاری در شان شهید مدرس انجام خواهد شد.

 

وی به تولد آثاری برای تلویزیون در محرم اشاره کرد و اظهار داشت: یک برنامه تلویزیونی مخصوص این ماه برای شبکه سه تدارک دیده شده است که در بخش‌هایی از آن نماهنگ‌های عاشورایی پخش می‌شود که بنده آنها را اجرا می‌کنم.

 

گلریز ادامه داد: تعدادی کار هم درباره ائمه اطهار و اهل‌بیت(ع) نیز خواهم خواند و در این زمینه با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری همکاری خواهیم کرد تا به عنوان اسپانسر ورود کنند و کارهای ماندگاری برای اسوه‌های زندگی‌مان انجام دهیم.

 

این خواننده انقلابی کشور به جشنواره موسیقی مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: از دو سال پیش که دولت جدید روی کار آمده است، تمام فعالیت‌های موسیقی مربوط به حوزه مقاومت و دفاع مقدس را تعطیل کرده‌اند و حتی می‌خواهند نام این جشنواره‌هایی که به مقاومت مربوط است را تغییر دهند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بر مباحث فرهنگی و انقلابی تاکید می‌کنند.

 

وی بیان داشت: برای بانیان فرهنگی کشور متاسفم که با این رفتارها و اقدامات در دو سال گذشته قصد دارند مفاهیم مقاومت و جهاد  را کمرنگ کنند.

 

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...