بیدار کن مارا برادر…
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴


نماهنگ‌ ارسالی وبلاگ به همین سادگی برای راه نوا؛

بیدار کن مارا برادر…

در سال گذشته «باشگاه ترانه و موسیقی راه» قطعه‌ای را برای علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر تولید نمود. جدای از اینکه در زمان انتشار، این اثر با استقبال خوبی مواجه شد، اکنون نیز وبلاگ «به همین سادگی» که یکی از مخاطبین سایت «راه‌نوا» می‌باشد، نماهنگی زیبا را برای این ترانه تولید و آن را به مادر گرامی شهید علی خلیلی تقدیم نموده است.

 

 

 

 

shahr-majrooh1راه‌نوا-ترانه‌ها و قطعاتی که در فضای موسیقایی کشور به مسائل و موضوعاتی که برای مردم  باارزش هستند بپردازند، قطعا با استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه خواهند شد و آنان سعی می‌کنند تا از این آثار و تولیدکنندگان آن قدردانی کنند.

 

به گزارش راه نوا، استقبال ده ها هزار نفری مردم از اجرای آثار موسیقی انقلاب و ماندگار شدن برخی قطعات شاخص همچون گزینه های روی میز از جمله نمونه های بارز این همبستگی هنر و مردم می باشد.

 

در سال گذشته «باشگاه ترانه و موسیقی راه» قطعه‌ای را برای علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر تولید نمود. جدای از اینکه در زمان انتشار، این اثر با استقبال خوبی مواجه شد، اکنون نیز  وبلاگ «به همین سادگی» که یکی از مخاطبین سایت «راه‌نوا» می‌باشد، نماهنگی زیبا را برای این ترانه تولید و آن را به مادر گرامی شهید علی خلیلی تقدیم نموده است. این اقدام ارزشمند در جهت ایجاد ارزش افزوده و قدرشناسی از آثار موجب توزیع مردمیِ تولیدات موسیقی انقلاب خواهد شد.

سایت «راه‌نوا» از اعضای وبلاگ «به همین سادگی» که کار تولید این نماهنگ را برعهده داشته، تشکر می‌کند و امیدوار است که شاهد آثار بیشتری از این گروه باشد.

 

در ادامه می‌توانید نماهنگ «شهر مجروح» را در «راه‌نوا» مشاهده و در صورت تمایل آن را دانلود نمایید.

 

دانلود

 

 

 

نظرات

    عقیل
    چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    سلام
    سلام ما رو به مادر ایشون برسونید و بگید هر وقت دلشون گرفت به یاد مصائب بی بی زینب کبری (س) بیوفته که دلش آروم میگیره.داش علی راهت ادامه داره…یا زهرا(س)

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...