اعلام جزئیات جلسه دیدار شاعران با رهبر انقلاب
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵


علیرضا قزوه مطرح کرد:

اعلام جزئیات جلسه دیدار شاعران با رهبر انقلاب

مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با اشاره به جلسه دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب در نیمه رمضان به جزئیاتی از این دیدار اشاره کرد.

 

 

 

 

721373راه‌نوا- علیرضا قزوه، مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با اشاره به جزئیاتی از دیدار نیمه رمضان شاعران با رهبر معظم انقلاب گفت: امسال برای این دیدار حدود ۲۰ سروده انتخاب شده که در جلسه قرائت خواهد شد. این تعداد از سروده‌ها از میان ۶ هزار سروده‌ای بوده که برای انتخاب و گزینش ارسال شده است.

 

وی افزود: در سال‌های اخیر نوبت شعرخوانی بیشتر به جوان‌ترها داده می‌شد، اما امسال بنا را بر این گذاشتیم که شاعران پیشکسوت بیشتر شعر خود را قرائت کنند.

 

مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همچنین از حضور ۱۵۰ شاعر در جلسه شعرخوانی نیمه رمضان خبر داد و یادآور شد: امسال از تمام استان‌ها در این مراسم حضور خواهند داشت. تلاش شده که سهم همه استان‌ها برای حضور در این جلسه رعایت شود. علاوه بر شاعران ایرانی، شاعرانی از کشورهای افغانستان، هند و پاکستان نیز حضور خواهند داشت.

 

به گفته وی؛ قرار است در این دیدار سروده‌ها با موضوعات مختلف مانند اشعاری با موضوعات دینی، عاشقانه، ماه مبارک رمضان، مدافعان حرم و آزاد قرائت شود.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...