استقبال بچه‌های روستا از تازه‌ترین اثر علی نصیرنژاد
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵


با شروع اجراهای موسیقی مردمی انقلاب در دهه فجر

استقبال بچه‌های روستا از تازه‌ترین اثر علی نصیرنژاد

«علی نصیر نژاد» خواننده جوان انقلابی که برای اجرای موسیقی به روستای حسن آباد بخش فسارود شهرستان داراب دعوت شده بود چهارشنبه 13بهمن در دبیرستان دخترانه «شهید اسکندری» این روستا حاضر شد و قطعه طنز «من و کاخ سفید یهویی» را اجرا کرد.

 

 

به گزارش راه‌نوا؛ «علی نصیر نژاد» خواننده جوان انقلابی که برای اجرای موسیقی به روستای حسن آباد بخش فسارود شهرستان داراب دعوت شده بود چهارشنبه ۱۳بهمن در دبیرستان دخترانه «شهید اسکندری» این روستا حاضر شد و قطعه طنز «من و کاخ سفید یهویی» را اجرا کرد.

 

همچنین اجرای آهنگ طنز «بیا پایین» در انتقاد به اختلاس ذخیره‌های نظام! با استقبال کم نظیر مخاطبان همراه شد. این خواننده جوان، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار راه نوا، از گازکشی نشدن دبیرستان دخترانه این روستا در این سرمای زمستان انتقاد کرد و گفت: “با پرس و جویی که انجام دادم متوجه شدم برای گازکشی این روستا از سوی آموزش و پرورش بودجه ای در نظر گرفته نشده است بودجه ای که شاید صرف هزینه اوقات فراغت فرزند یکی از ذخایر نظام شده باشد.”

 

او همچنین در مورد استقبال مخاطبان از اجرایش گفت: “این اجرا بهترین اجرایی بود که تا به حال داشته‌ام.”

 

نصیرنژاد که سابقه نوازندگی برای برخی از خوانندگان مطرح پاپ کشور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران را در کارنامه هنری خود دارد با بیان اینکه تشویق مخاطبان در حد باور نکردنی بود، تاکید کرد: “میزان تشویق به حدی بود که می‌توانم بگویم که این جمعیت کوچک ولی باصفا در حد سالن میلاد تهران تشویق می‌کردند.”

 

او همچنین گفت: “فکر می‌کنم تا به حال هیچ خواننده‌ای برای اجرا به این روستا و روستاهای دیگر نرفته است و این نوع برنامه ها مختص شهرستان‌ها شده که باید این سنت غلط شکسته شود”

 

گفتنی است اجرای علی نصیرنژاد به همراه نمایش فیلم داستانی “ترمینال غرب”، سیاسی‌ترین فیلم هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، و با پشتیبانی فعالان فرهنگی داراب در قالب اکران‌های مردمی عمار انجام شده است و تا پایان این ایام در شهرهای دیگر ادامه خواهد داشت.

 

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این مراسم را در «راه‌نوا» مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: اختصاصی «راه‌نوا»

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...