اجرای قطعه «جرم پرواز» توسط پویا بابایی در جشنواره عمار
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳


اجرای موسیقی در جشنواره عمار

اجرای قطعه «جرم پرواز» توسط پویا بابایی در جشنواره عمار

در سومین شب برگزاری پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ساعت 19:45 در سالن شماره یک سینما فلسطین، پویا بابایی قطعه «جرم پرواز» را اجرا خواهد کرد.

 

 

 

 

jorme-parvaz2راه‌نوا- پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار از روز چهارشنبه دهم دی ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی جشنواره، هر شب یک قطعه از آثار هنرمندان جوان موسیقی انقلاب اجرا خواهد شد.

 

در سومین شب برگزاری این جشنواره،  از ساعت 19:45 در سالن شماره یک سینما فلسطین، پویا بابایی قطعه جرم پرواز را اجرا خواهد کرد.

 

«جرم پرواز» قطعه ای به پاسداشت یاد و خاطره 291 مسافر مظلوم پرواز ایرباس 655 که در 12 تیرماه سال 1367 قربانی حقوق بشر آمریکایی شدند. این قطعه در تیرماه 1393 با صدای پویای بابایی، ترانه‌سرایی علی فردوسی و آهنگسازی کامران میرزایی تولید شده است.

 

این خواننده ترانه های «غزه پیروز»، «لبخند شیطان» و «زخم قدس» را نیز در کارنامه‌ی موسیقایی خود دارد که همگی دارای مضامینی اجتماعی می‌باشند.

 

می‌توانید ترانه «جرم پرواز» را از اینجا بشنوید و دانلود نمایید.

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...