آوای موسیقی مقاومت باید در دنیا طنین انداز شود
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳


گفت و گو با «محمد گلریز»

آوای موسیقی مقاومت باید در دنیا طنین انداز شود

هنرمند موسیقی کشورمان گفت: آوای موسیقی مقاومت با تقویت موسیقی حماسی در ایران به عنوان الگوی مقاومت باید در دنیا طنین انداز شود.

 

 

 

55  5محمد گلریز  گفت: تبلیغ و فعالیت درست و کارشناسی در هر زمینه ای با موضوعات مختلف بروی مخاطب تاثیرات مثبتی خواهد داشت در حوزه مویسقی نیز تبلیغات و حمایت های همه جانبه به رشد این هنر منجر خواهد شد.

هنرمند موسیقی کشورمان در ادامه این مطلب افزود: اکثر کنسرت هایی که در بستر موسیقی کشور برگزار می شود از ساختار پاپ برخوردارند و موسیقی سنتی در حوزه برگزاری کنسرت وضعیت مناسبی ندارد.

 

گلریز با اشاره به مظلومیت موسیقی سنتی در بستر فرهنگ و هنر کشور از گوشه نشینی هنرمندان فعال در این شاخه از موسیقی ایران خبرداد و تصریح کرد: با وجود برخی ضعف ها و کمبود در حوزه موسیقی پاپ در قیاس با موسیقی سنتی، هنرمندان خوبی با ارائه کار های حرفه ای در حوزه پاپ فعال می باشند.

 

هنرمند موسیقی کشورمان با تاکید بر این موضوع که عدم حمایت مسئولان حوزه فرهنگ و هنر از جوانان فعال در موسیقی پاپ به خلق آثار در چارچوب موسیقی زیر زمینی منجر خواهد شد، اضافه کرد : مسئولان با حمایت از قشر جوان می توانند مشکلات بستر موسیقی کشور مانند موسیقی زیر زمینی را برطرف کنند.

 

گلریز در مورد جشنواره موسیقی مقاومت و اجرای آثاری ارزشی در قالب موسیقی پاپ با محوریت ملی و موضوع خلیج فارس و شهدا و جانبازان ابراز داشت: هنرمندان فعال در شاخه پاپ موسیقی کشور در اینگونه جشنواره ها با خلق آثاری پرمحتوا توانسته اند تاثیرگذاری خوبی بروی جامعه داشته باشند.

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...