آلبوم عاشورایی «عطش و آتش» با صدای آهنگران
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴


با آهنگسازی «محمد میرزمانی» بازنشر شد

آلبوم عاشورایی «عطش و آتش» با صدای آهنگران

آلبوم موسیقی «عطش و آتش» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری با آهنگسازی سیدمحمد میرزمانی و با صدای حاج صادق آهنگران بازنشر شد.

 

 

 

 

20151108144316gb-unnamedراه‌نوا- آلبوم موسیقی «عطش و آتش» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری با آهنگسازی میرزمانی و با صدای حاج صادق آهنگران بازنشر شد.

 

این اثر عاشورایی از تولیدات مركز موسیقی حوزه هنری است كه به‌تازگی بازنشر شده و از روز شنبه شانزدهم آبان‌ماه در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و هنری كشور توزیع شده است.

 

 آلبوم موسیقی «عطش و آتش» به آهنگ‌سازی سیدمحمد میرزمانی و با صدای حاج‌ صادق آهنگران شامل شش قطعه است. قطعات این آلبوم موسیقایی با شعرهایی از ابوالقاسم حسینجانی، قیصر امین‌‌پور، حسنعلی بای، محمدعلی ریاضی یزدی، داوری شیرازی و سیف فرغانی تولید شده است.

 

اعضای گروه نوازندگان این آلبوم موسیقی را سیدمحمد هنجنی (نی)، ناصر رحیمی (فلوت)، زنده‌یاد كامران علی‌آقا (ابوا)، سعید اتوت (كلارینت)، مسعود غریب‌نواز (هورن)، امیرفرشید رحیمیان (ترومپت)، مسعود حبیبی (دف)، علی رحیمیان، ارسلان كامكار، رضا عالمی، ابراهیم لطفی و سیاوش ظهیرالدینی (ویلن)، عماد نكویی (آلتو)، كریم قربانی (ویلنسل)، علیرضا خورشیدفر (كنترباس) و سیدمحمد میرزمانی (كیبورد) تشكیل می‌دهند.

 

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «عطش و آتش» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراكز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر كشور مراجعه كنند.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...