واکنش تلویزیون صدای آمریکا به نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون»
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵


واکنش تلویزیون صدای آمریکا به نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون»

محمدرضا شفاه گفت: واضح است هر وقت ما در آثار هنری‌مان به موضوع استکبارستیزی ورود می کنیم، به شدت مورد توجه و تحلیل رسانه‌ای خارجی قرار می‌گیرد و از چشم آنها دور نمی ماند. بخش فارسی صدای آمریکا و نیز سایت BBC درباره این اثر حرف زدند و یک روز تیتر اول یاهو بود.

 

 

IMG09222080راه‌نوا- محمدرضا شفاه، تهیه کننده نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» در برنامه رادیویی سینما معیار درباره بازخوردهای بعد از اکران این اثر گفت: واکنش‌های متفاوتی داشتیم. در فضای کلی رسانه بیشتر نگاه‌ها سمت حاشیه‌های کار رفته بود و معطوف به بحث هزینه بود که توضیحات زیادی داده شد.

 

وی افزود: اما در سطح مخاطبان خصوصاً در هفته اول واکنش‌های خیلی مثبتی داشتیم و در میانه هفته با اوج گرفتن فضای رسانه‌ای و پررنگ شدن بحث حاشیه‌ها، این موضوع بخشی از سوال مخاطبان نیز شد و منجر به گفتگوی رسانه‌‌ای ما شد و صریحا هزینه اعلام شده را تکذیب کردیم.

 

شفاه با بیان آنکه سیاست ما عدم اعلام عمومی هزینه است، گفت: به هر صورت بنده از نهادهای نظارتی ذیربط دعوت می‌کنم که با مشاهده گزارش ها، هزینه‌کرد اثر را بررسی کنند.

 

تهیه کننده نماهنگ «ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون» در ادامه سخنان خود در برنامه زنده سینما معیار گفت: در مجموع نظرات می‌بینیم بسیاری واکنش‌های عاطفی‌ای به اثر داشته‌اند. فکر می‌کنم در ۲ ماه آینده که اثر بیشتر خود را نشان دهد با برآیند مثبت‌تری مواجه خواهیم بود و انتظارات مان جواب داده می‌شود. چرا که واکنش‌های بین‌المللی ما فوق‌العاده بود و از لبنان، کویت، عراق، پاکستان و… بازخوردهای مثبتی داشته‌ایم. بسیاری از این کشورها نیز درخواست ساخت چنین آثاری را به ما ارائه کردند که اینها اتفاقات بزرگی بوده است.

 

مدیرعامل باشگاه فیلم سوره حوزه هنری، درباره بازخوردهای اثر در شبکه‌های خارجی زبان نیز اضافه کرد: بخش فارسی صدای آمریکا و نیز سایت BBC درباره این اثر حرف زدند و یک روز تیتر اول یاهو بود. همین اتفاق در مورد نماهنگ «ارغوان» نیز رخ داد. واضح است هروقت ما در آثار هنری‌مان به موضوع استکبارستیزی ورود می‌کنیم، به شدت مورد توجه و تحلیل رسانه‌ای خارجی قرار می‌گیرد و از چشم آنها دور نمی‌ماند.

 

نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» به کارگردانی محمدباقر مفیدی کیا، تهیه‌کنندگی «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» و با صدای حسین حقیقی تهیه شده است.

 

در ادامه می‌توانید ویدئوی واکنش تلویزیون صدای آمریکا به نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» را در «راه‌نوا» مشاهده و در صورت تمایل آن را دانلود نمایید.

 

 دانلود

 

 

 

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...