سه آلبوم موسیقی برای عید غدیر منتشر می‌شود
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵


از سوی موسسه هنر و ادبیات هلال

سه آلبوم موسیقی برای عید غدیر منتشر می‌شود

موسسه هنر و ادبیات هلال برای عید غدیر سه آلبوم موسیقی تولید و روانه بازار کرده است. این سه آلبوم که شامل شعرهایی از شاعران خوب کشورمان است همه در مدح حضرت علی(ع) سروده شده‌اند و به ترتیب علی الاعلی، ذکر جلی و امیر عشق نام دارند.

 

 

z1راه‌نوا- موسسه هنر و ادبیات هلال برای عید غدیر سه آلبوم موسیقی تولید و روانه بازار کرده است. این سه آلبوم که شامل شعرهایی از شاعران خوب کشورمان است همه در مدح حضرت علی(ع) سروده شده‌اند و به ترتیب علی الاعلی، ذکر جلی و امیر عشق نام دارند.

 

آلبوم «علی الاعلی» شعرهایی در مدح حضرت علی سروده حافظ ایمانی و با صدای این شاعر است. موسیقی این اثر را میرفرساد ملک‌نیا (بر اساس رپرتوار موسیقی مقامی) تهیه کرده و تنظیم، میکس و مسترینگ آلبوم بر عهده محسن جلیلی بوده است.

 

 
 آلبوم «ذکر جلی» قطعات مدح حضرت علی با اشعاری از سیدمحمد سادات اخوی است. آهنگساز این اثر میرفرساد ملک نیا است و بر اساس فرم موسیقی عرفانی با خوانندگی مصیب علیپور تهیه شده و تنظیم، میکس و مسترینگ هم بر عهده محسن جلیلی بوده است.

 

 
آلبوم «امیر عشق» که قطعاتی در مدح حضرت علی(ع) دارد با آهنگسازی سید افشین قرشی و با صدای محسن دائی‌نبی و امین هدایتی تهیه شده است.

 

 
برای تهیه این آلبوم‌ها می‌توانید با تلفن  ۸۸۹۳۲۷۶۶ یا ۸۸۹۳۲۷۶۷ تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...