رونمایی از آلبوم «بی‌سیم چی»حامد زمانی+معرفی چهارخواننده‌ی جدید
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳


رونمایی از آلبوم «بی‌سیم چی»حامد زمانی+معرفی چهارخواننده‌ی جدید

در این آلبوم که با عنوان «بی سیم چی» توسط موسسه فرهنگی هنری دلصدا روانه بازار موسیقی خواهد شد علاوه بر حضور حامد زمانی به عنوان خواننده و آهنگساز چهار خواننده جدید آثار انقلابی و دفاع مقدسی نیز معرفی می‌شوند.

 

 

13930629000467_PhotoL در این آلبوم که با عنوان «بی سیم چی» توسط موسسه فرهنگی هنری دلصدا روانه بازار موسیقی خواهد شد علاوه بر حضور حامد زمانی به عنوان خواننده و آهنگساز چهار خواننده جدید آثار انقلابی و دفاع مقدسی نیز معرفی می‌شوند.

مراسم رونمایی این آلبوم موسیقی در یکی از روزهای برگزاری هفته دفاع مقدس با حضور تعدادی از علاقه مندان و مقامات فرهنگی در کافه نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار خواهد شد.

 

 

«بی سیم چی» با ترانه قاسم صرافان، آهنگسازی و خوانندگی حامد زمانی و تنظیم نیما نورمحمدی،

 

«پیراهن خاکی» با ترانه قاسم صرافان، آهنگسازی حامد زمانی، خوانندگی پیمان بیات و تنظیم امید رهبران،

 

«تفحص در شهر» با ترانه قاسم صرافان، آهنگسازی حامد زمانی، خوانندگی حسین سلیمی و تنظیم امیر جمالفرد،

 

«بی نشون» با ترانه پیمان طالبی، آهنگسازی حامد زمانی، خوانندگی حمزه موسوی و تنظیم امیر جمالفرد،

 

«ترکش» با ترانه پیمان طالبی، آهنگسازی حامد زمانی، خوانندگی علی اکبر قلیچ و تنظیم امید رهبران

 

عنوان پنج اثر موسیقایی منتشر شده آلبوم «بی‌سیم چی» است که توسط موسسه فرهنگی هنری دلصدا منتشر شده است.

حامد زمانی از جمله خوانندگان فعال حوزه موسیقی پاپ در انتشار تک‌آهنگ هاست که طی ماههای گذشته از قطعه های «می‌کشیم» با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، «گردان» با موضوع جشن پیروزی غزه و «امام رضا 2» با موضوع میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) و خوانندگی مشترک عبدالرضا هلالی رونمایی کرد.

 

همچنین نمآهنگ «رسول لبخند خدا» نیز عنوان تازه‌ترین اثر موسیقایی رضا صادقی است که با موضوع امام زمان (عج) توسط موسسه دلصدا منتشر شده و طبق گفته مسوولان این مجموعه فرهنگی قرار است از شبکه تلویزیونی افق طی روزهای آینده منتشر شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...