آخرین وضعیت «احمد عزیزی» در آی‌سی‌یو
باشگاه هواداران
×

تخصص

تایخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵


از زبان خواهر این شاعر

آخرین وضعیت «احمد عزیزی» در آی‌سی‌یو

خواهر احمد عزیزی از شاعران پیشکسوت کشورمان که مدتی است در بیمارستان امام رضا در کرمانشاه بستری است از آخرین وضعیت او خبر داد.

 

 

۱۳۹۲۰۷۱۰۰۰۰۳۰۷_photoaراه‌نوا- زینب عزیزی؛ خواهر شاعر پیشکسوت کشورمان «احمد عزیزی» در گفت‌وگویی پیرامون آخرین وضعیت این شاعر اظهار داشت: سطح هوشیاری احمد هنوز مانند گذشته بین ۱۰ و ۱۱۱ است و بالا نرفته، اما از نظر ضربان قلب، تنفس، ریه، کبد، کلیه و … مشکلی ندارد و می‌توان عنوان کرد که از سلامت جسمی تا حدودی برخوردار است.

 

به گفته وی، احمد در حال حاضر در بخش آی سی یو بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است اما یکی از موضوعات مورد اعتنا تنگی تراشه است.

 

وی در توضیح این مسئله افزود: دو ماه پس از آغاز بیماری احمد و جدا شدن از دستگاه تنفش، تراشه گذاشته شد، اما کمی بعد ایجاد تنگی کرد. پس از آن به مدت دو ماه به تهران منتقل شد تا جراحی صورت گیرد اما پزشک معالج تشخصی را بر عدم جراحی داد و دلیل آن را هم نرسیدن هوشیاری وی به حداقل‌ها برای انجام این عمل دانست.

 

خواهر احمد عزیزی ادامه داد: ممکن است هر لحظه احمد نیاز به دستگاه تنفس داشته باشد از این رو فعلا تا رسیدن هوشیاری به میزان لازم جراحی صورت نخواهد گرفت.

 

احمد عزیزی  پانزدهم اسفند سال ۸۶ به دلیل ضایعه مغزی ناشی از فشار خون بالا در بیمارستان بستری شد و هنوز سطح هوشیاری وی به میزان نرمال بازنگشته است.

 

از آثار این شاعر اهل بیت می‌توان به کفش‌های مکاشفه، شرجی آواز، خوابنامه و باغ تناسخ، ترجمه زخم، باران پروانه، رودخانه رویا، ناودان الماس، ترانه‌های ایلیایی، غزالستان، ملکوت تکلم و سیل گل سرخ اشاره کرد.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • دیدگاه سید شهیدان اهل قلم درباره موسیقی

    اگر دیدید موسیقی بر محتوا غلبه دارد، گوش نکنید

    . درباره موسیقی حداقل دو جور می‌شود بحث کرد؛ این دو جور، یکی بحث فقهی درباره موسیقی است که اصلا در حد بنده نیست و آدم‌هایی مثل ما اصلا نباید به خودشان اجازه بدهند که وارد بحث‌های فقهی شوند، مسایلی کاملا تخصصی است و به هیچ‌وجه در حیطه ما نیست. مسایل کاملا تخصصی به تحصیلاتی در همان زمینه احتیاج دارند. به این دلیل ...
  • دیدگاه شهید دكتر بهشتی درباره موسیقی

    آن موسیقی حرام است، که انسان را در مقابل گناه ‌بي‌پروا كند

    موسيقي‌ از نظر اسلام‌ بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌ نامه‌ شما رسيد. در اين‌ نامه‌ درباره‌ چند مطلب‌ سوال‌ كرده ‌بوديد كه‌ لازم‌ دانستم‌ به‌ اين‌ سوالات‌ طي‌ نوار، پاسخ‌ مفصل‌تري‌ بدهم‌. خواهش‌ مي‌كنم‌ كه‌ نوار را گوش‌ كنيد تا اگر باز نكته‌اي‌ به‌ نظرتان‌ رسيد بپرسيد تا پاسخ‌ بدهم‌ و ضمناً نوار را هم‌ به‌ مركز اسلامي‌ هامبورگ برگردانيد، چون‌ اين‌گونه‌ نوارها معمولا اينجا ...
  • گزیده‌ای از نظرات رهبر انقلاب در مورد موسیقی

    خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟

        خواننده خوب جبهه مستضعفین کجاست؟ بنده گاهى اوقات که مى‌بینم نوجوانى را به تلویزیون مى‌آورند که از صداى خوبى برخوردار است، دلم مى‌لرزد که آیا بناست این نوجوان، فردا، پس فردا خواننده‌ى خوبِ جبهه‌ى مستضعفین و جبهه‌ى حق شود، یا قرار است به خود و مادر و پدرش پولى بدهند، بعد هم ببرندش و یک استودیوى مجّانىِ پر زرق و برق در اختیارش ...